20-07-2011, 06:55 PM
(20-07-2011, 04:02 PM)RivoA Kirjutas:(20-07-2011, 03:13 PM)TAD17I Kirjutas:(20-07-2011, 01:48 PM)RivoA Kirjutas: Sorry, aga pole põhjust valetamiseks.
C124 uksed on nii tohutud, et traadiga ukselingini jõudmiseks pidi ikka väga hästi toimetama selle traadi tükiga, sellega me senikaua jändasimegi kuni selle sama palliga uks kõrvalistuja poolelt lahti saadi. Kuna ma ise seda kõrvalt esimesel korral ei näinud, siis tahtsin, et ta näitaks uuesti ja USU või ÄRA usu, mul on suhteliselt savi, see toimis. Kinnine või lahtine süsteem JU siis ei toimi, aga kesklukk ja vaakumsüsteem opereeris minu C124-l väga hästi, seega ei saa süüdistada ka lahtiseid osi vms.
http://www.youtube.com/watch?v=TQ1jfhaL3Ec
Järgmine kes püüab tõestada midagi, mida pole ISE kunagi näinud ega proovinud. Kusjuures sama õhtu, kui autol oli peal juba uus AKU ja meel oli hea ma vaatasin seda samat mythbustersi videot ja irvitasin, aga näed mul toimis ja neil pole alati õigus. Keegi veel äkki? Kindlasti jõuab siin keegi äkki isegi oma masina peal järgi proovida ja youtube laadida väikse video, et siia postitada...
Üs. proovi ennem täpselt samades tingimustes järgi:
*0-kraadi välistemperatuur
*Aku on kottis
*Jäta kasvõi võtmed autosse, et sa lohakale katsetusele ei läheks!
*kasuta tervet tennisepalli
Siis tulge siia lingitama.
Olen siiski näinud palju Mercedes-Benz lukke, lukusüdamikke ja vaakumsüsteeme. Teemast on mul suht savi. Ilmselt sai teema algataja pumba tööle, kui starterile voolu andis. Huvitama hakkas hoopis inimese võime uskuda imedesse. Herbalif teeb kõhnaks, Jeesus tegi veest veini, tennise palli pigistamine lukuauku teeb luku lahti jne. Elus on igal asjal põhjus ja tagajärg. Puhume pallist õhku lukusüdamikku ja edasi? Südamik on põhjast kinnine ja selle otsas on luku mehhanismi keerav tihvt. Kõik õhk edasi ei lähe. Oletame, et õhk pääses siiski ukse sisse. Mis edasi? Luku vaakumpump on kinnine. Luku nupu liigutamiseks peab luku pumba membraan tõusma (keskluku pump peab õhku süsteemi pumpama), pallist puhutav õhk aga surub membraani hoopis allapoole, sest peapumba surve puudub. Jääb üle ainult variant, et luku nupu ja uksepolstri augu vahel on nii väike vahe, et õhusurve surub nupu üles ja koos sellega ka tõmbab luku lahti. Kui võrrelda palli seest välja surutava õhu ruumala ukse sees oleva õhu ruumalaga siis ei ole see jälle võimalik (rehvi lõhkemine garaažis ei löö garaažil aknaid eest ära). Seletage mulle see ime ära ja ma usun. Ilma lingitamata. (EPC-s on 124 300CE uksed nr.72 ja lukud subgroup 030 all). Mis numbrist mis numbrini õhk liigub ja mis teeb. Vastus: "USU või ÄRA usu, mul on suhteliselt savi, see toimis" pole vastus. Ei taha, et narkarid tennispallidega ringi hakkavad käima.