17-07-2011, 08:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2011, 09:31 PM ja muutjaks oli denis23.)
Lugupeetud Riho-Peeter, Sinuga on tõesti väga meeldiv rääkida, aga vahest minul tekib suur küsimus, mis teed pidi Sina võtad oma informatsiooni.
Jah, sellel hetkel kui Rover pakkus standardis sisseostetud automaatkasti, seda polnud mitte ühelgi Mercedesel pakkuda ka lisavarustusena, tore, eks?
Ning sellel ajal kui Rover ostis sisse maailma parima V8, oli ainukeseks Mercedese V8 sõidukiks - üllatus-üllatus MB-600.
Riho - absoluutselt kõik autod roostetavad seest väljapoole. Mõni päris uue W220 S-klassi omanik võib sellest rohkem rääkida
Krt, mina olengi öelnud, et Volgad müüdi lääneriikidesse, paigaldades sellele Roveri (ja ka Peugeot) diiselmootorit. Nüüd Sa justkui õpetad mind et "volga müüdi lääneriikidesse".
Loomulikult müüdi, võin selle kohta eraldi teema teha, aga mitte USA-sse ning kindlasti ilma et sellele oleks V8 pandud.
Ma oleksin väga tänulik, kui Sina tood mõni allikat (sobib ka internetiallikas vms) kus räägitakse sellest, et GAZ-21 tarniti NY taksofirmale, kus sellele pandi Ford mootori ja käigukast. USA-sse on küll Volgad sattunud 1-2 tk. aga need olid erakätes ning tehase komplektsuses, üks neist figureeris ka 1964 a ajakirjatestis, kus sai hävitava hinnangu (ja see on arusaadav, arvestades US autotööstuse tasemega 1964 aastal)
Mis puutub Roverisse Rover P5 (mitte P5B) siis Sa jälle räägid asjadest, milles ei orienteery, sorry.
Ei tea, ilmselt Sinu jutu järgi, Daimler-Benzi jaoks on autod, mis hetkel tootmises ongi ajalugu juba.
Pontooni tootmisaastateks 1953-1962
Rover P5 3-litres Mk1/2/3 tootmisaastad 1958-1967.
Aga Roveri konstruktsioon ongi progressiivsem.
80% Pontoonidest oli 1.8-1.9 R4 mootoriga.
20% oli 2.2 R6 mootoriga. Suuremat mootorit ei olnud võimalik saada.
Ühelgi Pontoonil, k.a. kõige kallimal W128, ehk S-klassi Pontonil, ei pakutud isegi lisavarustusena roolivõimu, ketaspidureid, automaaatkäigukasti, kliimat.
KÕIK Rover P5-d tulid tehaselt 3-liitrilise R6 mootoriga, , enamusel oli juba siis automaatkast ning roolivõim. Manuaalkastile oli standartiks Overdrive. Lisavarustusena oli ka konditsiooner. Tagaistme all oli teine autonoomne soojendi, mis puhus sooja õhku salongi tagaossa.
Salongi materjalid isegi võrreldada ei tasu - Mercedesel on esipaneeliks on pruuniks värvitud plekk (et oleks puidu moodi), istmekated on odav kaltsukas. Roveril on nahk, väärispuit, vill, plüüs. Roveri sisu on vähemalt Adenaueri tasemel. Kui mitte kõrgem.
Ah, jah, ma unustasin veel öelda, et "progressiivsel Mercedesel" olid trummelipidurid ning kere raamkonstruktsioon, "arhailisel Roveril" olid standardis ketaspidurid ja kandev kere...
Nii et sa jälle panid mööda - Ponton ei olnud ajalugu Rover P5 tootmise alguseks. Ning Ponton ei ole võrreldav P5-ga.
Isegi MB foorumi jaoks see kuidagi liiast, või mis?
Tegelikult, Rover P5 analoog on Heckflosse, ehk W111, Rover P5B analoog on Strich-8, ehk W108.
Tsitaat:Rover oli hädine suurfirma, siis puudus selle auto tootjal võimalus kaasaegseid insenertehnilisi lahendusi välja töötada, mistõttu on selle auto teostus kohati, pehmelt öeldes, puudulik. See auto roostetab nö. seest väljapoole päris kõvasti. Roveri tootjal polnud isegi raha, et P5B jaoks korralik mootor välja töötada mist
õttu tuli see võtta Buickit. Ka automaatkäigukasti ja velgede väljatöötamiseks polnud raha
Jah, sellel hetkel kui Rover pakkus standardis sisseostetud automaatkasti, seda polnud mitte ühelgi Mercedesel pakkuda ka lisavarustusena, tore, eks?
Ning sellel ajal kui Rover ostis sisse maailma parima V8, oli ainukeseks Mercedese V8 sõidukiks - üllatus-üllatus MB-600.
Riho - absoluutselt kõik autod roostetavad seest väljapoole. Mõni päris uue W220 S-klassi omanik võib sellest rohkem rääkida
Tsitaat:Ja, Denis, tee oma kodutöö ära. Volga GAZ21 müüdi mitmetesse lääneriikidesse. Sageli panid lääne diilerid GAZ21-le peale muu mootori. Näiteks Belgia diiler Scaldia pani peale diiselmootori. Diiselmootoriga GAZ22 oli päris edukas. New Yorki taksofirmale tarnis Gorki autotehas GAZ21 ilma mootori ja käigukastita. Jänkid tõepoolest panid sellele peale Fordi mootori ja käigukasti.
Krt, mina olengi öelnud, et Volgad müüdi lääneriikidesse, paigaldades sellele Roveri (ja ka Peugeot) diiselmootorit. Nüüd Sa justkui õpetad mind et "volga müüdi lääneriikidesse".
Loomulikult müüdi, võin selle kohta eraldi teema teha, aga mitte USA-sse ning kindlasti ilma et sellele oleks V8 pandud.
Ma oleksin väga tänulik, kui Sina tood mõni allikat (sobib ka internetiallikas vms) kus räägitakse sellest, et GAZ-21 tarniti NY taksofirmale, kus sellele pandi Ford mootori ja käigukast. USA-sse on küll Volgad sattunud 1-2 tk. aga need olid erakätes ning tehase komplektsuses, üks neist figureeris ka 1964 a ajakirjatestis, kus sai hävitava hinnangu (ja see on arusaadav, arvestades US autotööstuse tasemega 1964 aastal)
Tsitaat:Rover P5-seeria on hästi võrreldav MB Pontoniga. Paraku oli Daimler-Benzi jaoks Ponton selleks ajaks, kui Rover oma P5-seeriat arendas, juba ajalugu.
Mis puutub Roverisse Rover P5 (mitte P5B) siis Sa jälle räägid asjadest, milles ei orienteery, sorry.
Ei tea, ilmselt Sinu jutu järgi, Daimler-Benzi jaoks on autod, mis hetkel tootmises ongi ajalugu juba.
Pontooni tootmisaastateks 1953-1962
Rover P5 3-litres Mk1/2/3 tootmisaastad 1958-1967.
Aga Roveri konstruktsioon ongi progressiivsem.
80% Pontoonidest oli 1.8-1.9 R4 mootoriga.
20% oli 2.2 R6 mootoriga. Suuremat mootorit ei olnud võimalik saada.
Ühelgi Pontoonil, k.a. kõige kallimal W128, ehk S-klassi Pontonil, ei pakutud isegi lisavarustusena roolivõimu, ketaspidureid, automaaatkäigukasti, kliimat.
KÕIK Rover P5-d tulid tehaselt 3-liitrilise R6 mootoriga, , enamusel oli juba siis automaatkast ning roolivõim. Manuaalkastile oli standartiks Overdrive. Lisavarustusena oli ka konditsiooner. Tagaistme all oli teine autonoomne soojendi, mis puhus sooja õhku salongi tagaossa.
Salongi materjalid isegi võrreldada ei tasu - Mercedesel on esipaneeliks on pruuniks värvitud plekk (et oleks puidu moodi), istmekated on odav kaltsukas. Roveril on nahk, väärispuit, vill, plüüs. Roveri sisu on vähemalt Adenaueri tasemel. Kui mitte kõrgem.
Ah, jah, ma unustasin veel öelda, et "progressiivsel Mercedesel" olid trummelipidurid ning kere raamkonstruktsioon, "arhailisel Roveril" olid standardis ketaspidurid ja kandev kere...
Nii et sa jälle panid mööda - Ponton ei olnud ajalugu Rover P5 tootmise alguseks. Ning Ponton ei ole võrreldav P5-ga.
Isegi MB foorumi jaoks see kuidagi liiast, või mis?
Tegelikult, Rover P5 analoog on Heckflosse, ehk W111, Rover P5B analoog on Strich-8, ehk W108.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/