13-07-2011, 12:13 PM
Suhtkoht selged märgid (mullid paisupaagis) viitavad ikka plokikaane tihendi probleemile või kui täpsem olla siis mootori silindrist väljuvate gaaside tungimisele jahutussüsteemi. Sooja mootori puhul suurtel pööretel peaks mullide teke olema ka paiagalseistes tabatav.
Tee katset:
1. Väikestel pööretel sõites, kas siis ka kaob jahutusvedelik (eeldan, et ei kao)
2. Sulge paisupaak selliselt, et surve sisse tekkida ei saa (tihendi alla mingi asi) ja taas peaks jahutusvedeliku kadu olema väiksem.
Kui need 2 katset selliselt lõppevad siis alusta plokikaane tihendist. (hea kui kaan ise terve!)
Tee katset:
1. Väikestel pööretel sõites, kas siis ka kaob jahutusvedelik (eeldan, et ei kao)
2. Sulge paisupaak selliselt, et surve sisse tekkida ei saa (tihendi alla mingi asi) ja taas peaks jahutusvedeliku kadu olema väiksem.
Kui need 2 katset selliselt lõppevad siis alusta plokikaane tihendist. (hea kui kaan ise terve!)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.