11-07-2011, 09:26 PM
Istmete paigaldusskeeme oli MB600 Pullmanil standardvarustuses kaks. (Rooma paavsti eritellimusel valmistatud MB600-st, mille foto Denis esimesena üles laadis, räägin järgmises lõigus.) Pullmanil oli tagareas tavaline istmerida, kuhu mahtus 2-3 inimest ja keskmises reas oli kaks võimalust, mis sõltusid sellest, mitu ust oli pullmanil. Pullmane valmistati 4- ja 6-ukselistena. Kuueukselistel pullmanidel olid keskmises reas nn. ajutised istmed - need, mis on Denisi alumisel fotol (see, kus on keskmise rea parempoolne valgest nahast iste lahti- ja vasakpoolne kokkuklapitud). Neljaukselistel pullmanidel oli keskmine rida sõidusuunas tagurpidi (nn. vis-a-vis istmed). Pullmane valmistati kokku üle 500 eksemplari, neist ainult väike osa olid 6-ukselised. Seepärast on 6-ukselised pullmanid kõrgemas hinnas, võrreldes 4-ukselistega. Kõik pullmanid on odavamad kui landauletid, mida valmistati kokku ainult 59 tükki. Lisavarustusena oli võimalik nii lühikese teljevahega MB600-le kui pullmanile tellida klaasvahesein. Klaasvahesein liikus nupust hüdrauliliselt. Klaasvaheseinaga auto juhiiste liigub manuaalselt, mitte nupust hüdrauliliselt nagu ilma vaheseinata autodel. Klaasvaheseinaga autodel on juhiiste üsnagi vastu rooli ja seega juhil vähem liikumisruumi. Samas on klaasvaheseinaga autol siiski juhi jaoks piisavalt ruumi, et rooli taha saada ja pärast autost välja pääseda. Võrdluseks - ZiL117 juhi töökoht on vaheseina tõttu väga kitsas, mistõttu saab ZiL117 rooli päris üles keerata, et juht kabiinist sisse/välja pääseks. Ainult kolm MB600 pullmani valmistati ilma klaasvaheseinata. Denisi fotol olev valge nahksisuga MB600 pullman on üks neist kolmest vaheseinata eksemplarist.
Traditsiooniliselt on Daimler-Benz valmistanud paraadsõidukeid Rooma paavstile. Fotol näidatud MB600 valmistati Rooma paavstile eritellimusel. See auto seisab Mercedes-Benzi uues muuseumis Stuttgartis, kuhu huviliselt on võimalik seda vaatama minna. Selle auto juures on mitmed asjad erilised. See auto landaulet, kuid tegu on ainueksemplariga. Tagumise istmerea asemel on üks suur tugitool, mida paavst sai ise istme kõrval olevast nupust hüdrauliliselt üles-alla tõsta. Selle funktsiooni mõte oli, et kui paavst sõidab autol rahvast tervitama, lastakse katus alla ja tõstetakse paavst üles, et rahvas teda näeks. Sellise tagaistmega on ainult fotol olev paavsti MB600. Selle auto tagauksed on oluliselt pikendatud nii, et puudub vajadus esi- ja tagauste vaheliseks klaaspaneeliks, mis on kõigil teistel 4-ukselistel pullmanidel. See omadus on ainult kõnealusel paavsti autol. Lisaks on selle auto katust tõstetud kümmekond sentimeetrit. Sarnaselt on katus mõnel tõstetud mõnel Saksamaa valitsuse käsutuses olnud MB600-l. Aeg-ajalt näitab Daimler-Benz paavsti MB600 erinevatel näitustel ja konkurssidel. YouTube'is on video sellest, kuidas seda autot näidati hiljuti kuulsal Amelia saare konkursil: http://www.youtube.com/watch?v=GfVNDEV5sp0.
Traditsiooniliselt on Daimler-Benz valmistanud paraadsõidukeid Rooma paavstile. Fotol näidatud MB600 valmistati Rooma paavstile eritellimusel. See auto seisab Mercedes-Benzi uues muuseumis Stuttgartis, kuhu huviliselt on võimalik seda vaatama minna. Selle auto juures on mitmed asjad erilised. See auto landaulet, kuid tegu on ainueksemplariga. Tagumise istmerea asemel on üks suur tugitool, mida paavst sai ise istme kõrval olevast nupust hüdrauliliselt üles-alla tõsta. Selle funktsiooni mõte oli, et kui paavst sõidab autol rahvast tervitama, lastakse katus alla ja tõstetakse paavst üles, et rahvas teda näeks. Sellise tagaistmega on ainult fotol olev paavsti MB600. Selle auto tagauksed on oluliselt pikendatud nii, et puudub vajadus esi- ja tagauste vaheliseks klaaspaneeliks, mis on kõigil teistel 4-ukselistel pullmanidel. See omadus on ainult kõnealusel paavsti autol. Lisaks on selle auto katust tõstetud kümmekond sentimeetrit. Sarnaselt on katus mõnel tõstetud mõnel Saksamaa valitsuse käsutuses olnud MB600-l. Aeg-ajalt näitab Daimler-Benz paavsti MB600 erinevatel näitustel ja konkurssidel. YouTube'is on video sellest, kuidas seda autot näidati hiljuti kuulsal Amelia saare konkursil: http://www.youtube.com/watch?v=GfVNDEV5sp0.