11-07-2011, 05:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2011, 06:21 PM ja muutjaks oli denis23.)
(11-07-2011, 12:20 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Jah, tehasekonditsioonis youngtimerite hinnad on tõusuteel. Eelkõige puudutab see muidugi iga seeria tippmudeleid: W124, W116, W126, aga ka W129. Nagu ikka on kasutatud auto juures oluline pigem selle seisukord kui varutuse tase ja täpne mudel. Ehk näiteks kui on huvi SEC-i vastu ning on võimalik osta ideaalses korras W126-seeria 420SEC, siis ei ole mõtet jätta see ostmata selleks, et ihaldusobjektiks on hoopis 560SEC. Seda muidugi siis, kui auto saab ostetud (pühapäeva)sõitmiseks, mitte investeeringuna ootama hinnatõusu või angaari kollektsiooni osana seisma. Paradoks seisneb mu meelest selles, et kui osta ideaalilähedases seisukorras minimaalse läbisõiduga auto, siis ei raatsi seda sõitmiseks kasutada. Siis tekib küsimus, et kui palju võiks auto olla kulunud (ja selle võrra odavam), et poleks kahju sellega sõita ning julgeks ka kaubanduskeskuse parklasse jätta.
Ma arvan "tehasekonditsioon" lõpeb kuskil 50 000 km juures, sellega kui ostad 20 a. vana auto, millel on 50 000 km ls, ning aastaga sõidad 1000 km, siis põhimõtteliselt on asi ok. Arvestada et suvised pühapäevasõidud on üldiselt üsna vähekurnavad auto jaoks.
Aga minul on hoopis teine küsimus - nimelt, kui palju oli istmete paigaldusskeemi MB600 pullmanil?
Näiteks, mis asi on see?
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/