10-07-2011, 12:26 PM
(10-07-2011, 11:56 AM)Werewolf Kirjutas: Nojah, aga samahästi võib ju siis juba hobuvankriga ringi sõita. Kui vedav agregaat välja arvata on muu ju sisuliselt identne.
Pealegi Ford T-sid on ju tehtud 15 miljonit, kui neist näitex ka pooled olex hävinud olex neid ikka veel 7,5 miljonit alles. Universaalkerega 124-jasid tehti veidi üle 300 000-de ja neistki on päris paljud juba pressi alla läinud, seega seleta mulle lollile, mille poolest see ajast ja arust Ford T nii väärtuslik on?
Ma arvan, et Ford T "survival rate" jääb kuskil 0.1-0.5% juurde, aga ka see teeb 15-75 000 alles jäänud autosid.
Tuginedes teiste sama klassi autode kogemusele, jääb Mercedes W124 "survival rate" ilmselt jääb kuskile 0.5% lõpude lõpuks, millest ilmselt omakorda "tehasekonditsioonis" säilinud autosid jääb väga väga vähe. Arvestades seda pruugitud Mercedeste voogu, mida omal ajal voolas Aafrikasse, Lähis-Itta ning Ida-Euroopasse, arvan mina, et üsna varsti väikese läbisõiduga W124 Mercedes jääb harulduseks.
Ning lisaks sellele, eriti väärtuslikud on kupeed, kabriod ning 500E, samuti tippvarustuses tavamudelid (300E, 4-matic) jne.
Mida on oluline aru saada. Sa saad isegi oma garaazis taastada Ford-T algupärase konditsiooni. Mercedest W124 sa nii ei taasta, nutad aga ei saa...Sellega, need isendid mis on jäänud, need on jäänud, rohkem neid ei tule.
Seda sama ilmselt puudutab ka W126,116 ja teisi täna allahinnatud Mercedeseid - aga need juba maksavad päris palju.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/