07-07-2011, 11:08 AM
Huvitav on asjaolu, et Daimler-Benz on loonud oma tegutsemise ajaloo jooksul suure hulga ülieksklusiivseid sõidukeid, mis on, alates valmistamisest, jäänud, kuni tänapäevani väga eksklusiivseks. Juba nimetatud W06 (SS, SS, SSK), W24 (540K), 380K Kombinationswagen, W125, W198, W188, W100, W07 jt. - need autod on täna vähemalt sama eksklusiivsed kui uuest peast. Sõltuvalt olukorrast on nad üldjuhul tänapäeval vähemal või rohkemal määral isegi eksklusiivsemad kui siis, kui nad toodeti. Sellise autoga ilmumine sobivale eksklusiivsele autokonkursile (Concourse d'Elegance), ajaloolisele autorallile vms. üritusele on justkui VIP-pilet vana maailma kõige elitaarsemasse seltskonda. On jõukaid inimesi, kes elavad rantjee-elu ja vajavad seda endale meelepärase elustiili viljelemiseks. Teine osa inimesi teeb hästi kalkuleeritud valiku, ostes sellise auto, et pääseda ligi seltskonnale, kus tehakse neile vajalikke ärilisi otsuseid. Mida eksklusiivsem ja kuulsam on omatav legendaarne Mercedese vanasõiduk, seda tõenälisem on hommikul postkastist leida kutseid erinevatele autonäitustele, konkurssidele, ajaloolistele rallidele jne. Mõnel on seda vaja oma edevuse rahuldamiseks, teistel äri jaoks, kolmandate jaoks on see lihtsalt elustiil.