06-07-2011, 11:21 PM
Mercedes-Benz SSK vastab kriteeriumidele (a) - sellel on kollektsiooniväärtus ja © - see sobib kasutamiseks samal eesmärgil mis uuest peast. Kriteerium (b) - sobivus kasutamiseks tavainimesele pühapäevaautona ei tõsta kunagi auto hinda stratosfäärilistesse kõrgustesse. MB SSK on üks minu lemmikuid olnud palju aastaid. See on mitte ainult suurepärane auto, vaid absoluutne legendide legend.
SSK kollektsiooniväärtust mõjutab maksimaalne võimalik arv erinevaid tegureid. SSK loodi algselt kohe superautoks. SSK oli kõigi aegade autodest, mis tema sünni hetkeks oli müüdud, kalliduselt teine auto. Juba ainuüksi hinna tõttu oli SSK, juba sündides, legend. SSK loodi osalemiseks erinevatel rallidel. Suure hulga neist rallidest SSK võitis. Osa neist rallidest on tänaseks taaselustatud ajalooliste rallidena ja neil saavad osaleda ainult autod, mis neist algselt osa võtsid. SSK-l on mitte lihtsalt õigus neil rallidel osalemiseks, vaid ta on neil juba enne ralli algust täielik staar, kuna ta on algselt need rallid omal ajal võitnud. SSK on ka täna võimeline selliseid rallisid hõlpsasti võitma. Seega täidab SSK tänapäevalgi suurepäraselt seda rolli, milleks ta loodi: osalemiseks eriti glamuursetel rallidel. Osavõtt ajaloolistest rallidest SSK roolis garanteerib suure tõenäosusega võidu või vähemalt auhinnalise koha. Igal juhul garanteerib see suure hulga tähelepanu. Võimalus võita ja saada ainuüksi osavõtu tõttu palju tähelepanu paneb piiramatu eelarvega rallihuvilisi SSK-sid ostma. SSK legendaarust suurendab asjaolu, et ta mitte lihtsalt võttis osa eriti kuulsatest rallidest, vaid seda juhtisid maailma kõige kuulsamad rallisõitjad, kes on inimestena tänaseks legendi staatuses. Väga mitmed SSK-d nagu näiteks Itaalia krahv Carlo Trossi "streamliner" on autooksjonitel löönud rekordeid. Carlo Trossi SSK on tänapäeval Ralph Laureni valduses, kes on lasknud selle teha ideaalsesse seisukorda. Selle mootori detailid säravad nagu Šveitsi kella mehhanism. SSK on auto, millega on võimalik osa võtta sisuliselt igast vähegi prestiižikast autokonkursis (Concourse d'Elegance). SSK on võitnud sellised ülimalt kuulsad konkursid nagu Pebble Beach ja Villa d'Este. SSK hinda kruvib üles asjaolu, et neid on tehtud vähem kui 40 tükki. Haruldus on eraldi kriteerium, mis suurendab selle auto hinda. Samas on teada kaugelt üle 50 SSK, mida peetakse originaaliks. Järelikult on arvestatav hulk SSK-sid võltsitud. SSK on auto, millest on kirjutatud palju raamatuid, artikleid, tehtud telesaateid. See on vaieldamatult MB ajaloo üks kuulsamaid autosid. On täiesti kindel, et investeering SSK-sse ei ole mahavisatud raha. Seda investeeringut on omanikul võimalik nautida, võttes osa mistahes ülieksklusiivsestest autokonkurssidest, ajaloolistest rallidest, saada piiramatut tähelepanu ja kuulsust. Jõukad inimesed, kelle eelarve ei ole piiratud, on nõus selle eest maksma nii palju kui küsitakse.
SSK kollektsiooniväärtust mõjutab maksimaalne võimalik arv erinevaid tegureid. SSK loodi algselt kohe superautoks. SSK oli kõigi aegade autodest, mis tema sünni hetkeks oli müüdud, kalliduselt teine auto. Juba ainuüksi hinna tõttu oli SSK, juba sündides, legend. SSK loodi osalemiseks erinevatel rallidel. Suure hulga neist rallidest SSK võitis. Osa neist rallidest on tänaseks taaselustatud ajalooliste rallidena ja neil saavad osaleda ainult autod, mis neist algselt osa võtsid. SSK-l on mitte lihtsalt õigus neil rallidel osalemiseks, vaid ta on neil juba enne ralli algust täielik staar, kuna ta on algselt need rallid omal ajal võitnud. SSK on ka täna võimeline selliseid rallisid hõlpsasti võitma. Seega täidab SSK tänapäevalgi suurepäraselt seda rolli, milleks ta loodi: osalemiseks eriti glamuursetel rallidel. Osavõtt ajaloolistest rallidest SSK roolis garanteerib suure tõenäosusega võidu või vähemalt auhinnalise koha. Igal juhul garanteerib see suure hulga tähelepanu. Võimalus võita ja saada ainuüksi osavõtu tõttu palju tähelepanu paneb piiramatu eelarvega rallihuvilisi SSK-sid ostma. SSK legendaarust suurendab asjaolu, et ta mitte lihtsalt võttis osa eriti kuulsatest rallidest, vaid seda juhtisid maailma kõige kuulsamad rallisõitjad, kes on inimestena tänaseks legendi staatuses. Väga mitmed SSK-d nagu näiteks Itaalia krahv Carlo Trossi "streamliner" on autooksjonitel löönud rekordeid. Carlo Trossi SSK on tänapäeval Ralph Laureni valduses, kes on lasknud selle teha ideaalsesse seisukorda. Selle mootori detailid säravad nagu Šveitsi kella mehhanism. SSK on auto, millega on võimalik osa võtta sisuliselt igast vähegi prestiižikast autokonkursis (Concourse d'Elegance). SSK on võitnud sellised ülimalt kuulsad konkursid nagu Pebble Beach ja Villa d'Este. SSK hinda kruvib üles asjaolu, et neid on tehtud vähem kui 40 tükki. Haruldus on eraldi kriteerium, mis suurendab selle auto hinda. Samas on teada kaugelt üle 50 SSK, mida peetakse originaaliks. Järelikult on arvestatav hulk SSK-sid võltsitud. SSK on auto, millest on kirjutatud palju raamatuid, artikleid, tehtud telesaateid. See on vaieldamatult MB ajaloo üks kuulsamaid autosid. On täiesti kindel, et investeering SSK-sse ei ole mahavisatud raha. Seda investeeringut on omanikul võimalik nautida, võttes osa mistahes ülieksklusiivsestest autokonkurssidest, ajaloolistest rallidest, saada piiramatut tähelepanu ja kuulsust. Jõukad inimesed, kelle eelarve ei ole piiratud, on nõus selle eest maksma nii palju kui küsitakse.