05-07-2011, 10:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2011, 11:24 PM ja muutjaks oli denis23.)
Mina ei tahaks millegipärast filosofeerida. Ma ei saa aru, mis moodi Sina määratled hobbyauto väärtust, esindusväärtus jne aga eks ilmselt, see pole minu asi.
Minule vanad autod ääretult meeldivad. Eriti meeldivad minule vanad autod millega on ka tänasel päeval mõnus kulgeda. Minule väga meeldib MB-600 ja teised vanad Mercedesed (k.a. need mida turg ei hinda kõrgelt), minule meeldivad vanad Buickud ja Cadillacid, meeldivad vanad inglismaa autod, meeldivad paljud vene autod jne. Igas autos on tükike ajalugu. Täna sõidutasin oma 1955 buickuga nelja ilusat naist ühele peole, sain tohutu suure positiivse impulssi))
Usun, et ka MB-600-ga oleks see väga mõnus teha.
Iga auto väärtus on täpselt nii suur, kui suureks on see omaniku jaoks. Jah, minu arust, lollusi teha ei tasu, näiteks ei tasu restaureerima 50 000 eest auto, mis selle järel maksab 10 000. Lihtsalt sellepärast et elus võib väga palju juhtuda - ka see, et pead oma isiklikud asjad müüma et leiva osta. Siis kahetsed sellest et raha loopisid laiali.
Aga kui oled kindel et ei juhtu - võid igast asja teha.
Selge on see, et tootmismaht ning alles jäänud autode arv on tähtis - kui pakutakse autot mille kogutoodang on 254 tk, millest on alles võib olla 1/5 ning sa tajud, et tegemist on ühe originaalsema neist, siis küll süda hakkab tiksuma. Kui täna õhtul Tallinna bussijaamas on võimalik käega katsuda restaureeritud bussi ZIS-127 mis on ainus säilinud maailmas siis tasub ikka vaatama minna sõltumata, mis see maksab.
Sellega, ma ei arva nüüd, et auto väärtus otseselt väljendub selle hinnasildis ning kindlasti ei väljendu see selles, mis aafrika diktaator sellega sõitis. Mercedes W100 on fantastiline auto, ning sellest piisab ja et see oli mõnda kolmanda maailma riigi diktaatoril, kes vabandus, ei osanud kirjutada ega ilmselt ka WC-paberit kasutada, vaevalt nüüd minu jaoks väga olulist tähtust omab.
Lõpude lõpuks - Elvis, Cennedy ja paljud muud sõitsid Cadillaciga, Juri Gagarin ja veel sajad toredad teadurid, prominendid, kunstiinimesed Volgaga, inglise Kuninganna ning neli UK peaministri järjest Rover P5B-ga - aga mis tähtsus sellel on?
Selles samas Viimsi garaazis seisavad MB-600 ja ZIS-110 kõrval ka Ladad, Mossed ning ZAZid, ning palju muud tehnikat - usun mitte vähem väärtusliku selle omaniku jaoks.
Minule vanad autod ääretult meeldivad. Eriti meeldivad minule vanad autod millega on ka tänasel päeval mõnus kulgeda. Minule väga meeldib MB-600 ja teised vanad Mercedesed (k.a. need mida turg ei hinda kõrgelt), minule meeldivad vanad Buickud ja Cadillacid, meeldivad vanad inglismaa autod, meeldivad paljud vene autod jne. Igas autos on tükike ajalugu. Täna sõidutasin oma 1955 buickuga nelja ilusat naist ühele peole, sain tohutu suure positiivse impulssi))
Usun, et ka MB-600-ga oleks see väga mõnus teha.
Iga auto väärtus on täpselt nii suur, kui suureks on see omaniku jaoks. Jah, minu arust, lollusi teha ei tasu, näiteks ei tasu restaureerima 50 000 eest auto, mis selle järel maksab 10 000. Lihtsalt sellepärast et elus võib väga palju juhtuda - ka see, et pead oma isiklikud asjad müüma et leiva osta. Siis kahetsed sellest et raha loopisid laiali.
Aga kui oled kindel et ei juhtu - võid igast asja teha.
Selge on see, et tootmismaht ning alles jäänud autode arv on tähtis - kui pakutakse autot mille kogutoodang on 254 tk, millest on alles võib olla 1/5 ning sa tajud, et tegemist on ühe originaalsema neist, siis küll süda hakkab tiksuma. Kui täna õhtul Tallinna bussijaamas on võimalik käega katsuda restaureeritud bussi ZIS-127 mis on ainus säilinud maailmas siis tasub ikka vaatama minna sõltumata, mis see maksab.
Sellega, ma ei arva nüüd, et auto väärtus otseselt väljendub selle hinnasildis ning kindlasti ei väljendu see selles, mis aafrika diktaator sellega sõitis. Mercedes W100 on fantastiline auto, ning sellest piisab ja et see oli mõnda kolmanda maailma riigi diktaatoril, kes vabandus, ei osanud kirjutada ega ilmselt ka WC-paberit kasutada, vaevalt nüüd minu jaoks väga olulist tähtust omab.
Lõpude lõpuks - Elvis, Cennedy ja paljud muud sõitsid Cadillaciga, Juri Gagarin ja veel sajad toredad teadurid, prominendid, kunstiinimesed Volgaga, inglise Kuninganna ning neli UK peaministri järjest Rover P5B-ga - aga mis tähtsus sellel on?
Selles samas Viimsi garaazis seisavad MB-600 ja ZIS-110 kõrval ka Ladad, Mossed ning ZAZid, ning palju muud tehnikat - usun mitte vähem väärtusliku selle omaniku jaoks.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/