05-07-2011, 01:55 AM
NOH mõlemad veakoodid on seotud mootori pritsenurga määramise ja korrigeerimisega. Kui neist üks komponent kalab, siis pole mingit tõmmet.
1). Näiteks nn. juhtpihusti: Kui mu mälu mind ei peta, siis peab sel pihusti induktiivmähisel olema ca 100 oomi takistus, aga kas ka selle olemasolul signaali ta pihustuse hetkel väljastab ?????? Sealt tulev signaal on nii väike ja kiire( max 0,1V), et ainult ossilloskoobiga on see nähtav.
2). Süütenurga korigeerimis solenoid on katkestuses.(ÜLI haruldane viga)
3)Mootori juhtplokk kahtlustab mõlemat komponenti, kuna süütenurga korrigeerimisel on tööhäire. Seljuhul ei pruugigi muus viga olla, kui kõrgsurve pumbad endas. Lihtsalt süüte nurk ei muutu , kuigi tellitakse.
4).Tegelik viga võib olla mingis neljandas asjas. Keegi on kunagi neid pistikuid lahti kokku näperdanud. Sealt ka vead mälus.
1). Näiteks nn. juhtpihusti: Kui mu mälu mind ei peta, siis peab sel pihusti induktiivmähisel olema ca 100 oomi takistus, aga kas ka selle olemasolul signaali ta pihustuse hetkel väljastab ?????? Sealt tulev signaal on nii väike ja kiire( max 0,1V), et ainult ossilloskoobiga on see nähtav.
2). Süütenurga korigeerimis solenoid on katkestuses.(ÜLI haruldane viga)
3)Mootori juhtplokk kahtlustab mõlemat komponenti, kuna süütenurga korrigeerimisel on tööhäire. Seljuhul ei pruugigi muus viga olla, kui kõrgsurve pumbad endas. Lihtsalt süüte nurk ei muutu , kuigi tellitakse.
4).Tegelik viga võib olla mingis neljandas asjas. Keegi on kunagi neid pistikuid lahti kokku näperdanud. Sealt ka vead mälus.