04-07-2011, 11:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2011, 12:08 AM ja muutjaks oli denis23.)
Ning täpselt samuti on olemas paljud inimesed, kes põhimõtteliselt ei osta 50k EURiga E-TYPE, vaid poole odavame Jensen FF, mida on toodetud 330 tk ning mis oli maailma esimene auto millel oli ABS, full-time 4wd ning adaptiivne vedrustus.
Või antud foorumi lõikes, eelistavad üliharuldast ning väärtusliku, aga mitte niivõrd popi Mercedese W188 vs 190SL jne...
Ning tagasi tulles Mercedes W100 juurde - see oli fantastiline auto tol ajal, ning väärtuslik uunikum täna, kuid see oli kõik muu kui üliprogressiivne oma konstruktsiooni poolest.
Päeva lõpuks, oli W100-l malmplokiga ning ühe nukkvõlliga mootor, püsivoolu generaator, hüdraulilised lisade ajamid jne. Mõnes mõttes, võib öelda, et kuna auto konstrueerimine kestis väga kaua, oli see olude sunnil sündinud üsna konservatiivsena, nii disaini kui ka konstruktsiooni poolest.
Või antud foorumi lõikes, eelistavad üliharuldast ning väärtusliku, aga mitte niivõrd popi Mercedese W188 vs 190SL jne...
Ning tagasi tulles Mercedes W100 juurde - see oli fantastiline auto tol ajal, ning väärtuslik uunikum täna, kuid see oli kõik muu kui üliprogressiivne oma konstruktsiooni poolest.
Päeva lõpuks, oli W100-l malmplokiga ning ühe nukkvõlliga mootor, püsivoolu generaator, hüdraulilised lisade ajamid jne. Mõnes mõttes, võib öelda, et kuna auto konstrueerimine kestis väga kaua, oli see olude sunnil sündinud üsna konservatiivsena, nii disaini kui ka konstruktsiooni poolest.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/