04-07-2011, 05:49 PM
(04-07-2011, 01:45 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Olen nõus, Denis. See näitab, et MB600 on täna alahinnatud. Arvatavasti üks põhjustest, miks MB600 on täna alahinnatud, on tema ülimalt keerukas konstruktsioon, mis ei võimalda seda autot kasutada igapäevasõitudeks - erinevalt MB190SL-ist. Arvan, et MB600 hind tõuseb keskmises ja kaugemas tulevikus märkimisväärselt rohkem, võrreldes turu üldise hinnatõusuga.
Kuna kristallpalli pole, siis emba kumba, kas MB190SL ülehinnatud, või MB600 ja teised mainitud autod alla hinnatud.
Kuna "allahinnatud" autosid on kordades ja kordades rohkem kui "ülehinnatuid", siis pigem ma arvan et MB190SL-ga, Porsche 911, E-Type, Pagoda-ga jne on midagi valesti mitte et nüüd kogu turg peaks mingi hüppe teha.
Kui sama raha eest, mis maksab MB 190SL, Jaguar E-type või Porsche 911 võib osta näiteks, Facel Vega, Cadillac V16 või Cord 912, siis midagi peaks olema ikka väga-väga vale olla kollektsioneerimisväärtuse poolest...
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/