04-07-2011, 12:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2011, 05:52 PM ja muutjaks oli denis23.)
Ma olen üldiselt nõus et mingit mulli ei ole ja krahhi ei tule, k.a. MB-190SL ja E-Type osas, lihtsalt võib juhtuda, et hinnad astuvad sammukese tagasi sellest, mis praegu on, ning jäävad seal järgmisteks 10-ks aastaks või isegi rohkem.
Samal ajal, kui kogu turg selle aja jooksul tõuseb näiteks 60%.
Selles mõttes, on ikkagi ebaloogiline, et Mercedes 600, mida tehti 10 korda vähem kui Mercedes 190SL, ning mille restaureerimine on kordades kallim, maksab enam vähem sama palju kui 190SL ja Stihli Jaguar mida on säilinud napilt üle 100 autot kogu maailmas maksab vähem kui kümme aastat hiljem tehtud ning hiljem hiina detailidest taastatud E-type, mida ainuüksi UK turul on sadu autosid iga kuu lisanduvad uued "restaureeritud" replicarid, mis kõik otsivad omaniku.
Samal ajal, kui kogu turg selle aja jooksul tõuseb näiteks 60%.
Selles mõttes, on ikkagi ebaloogiline, et Mercedes 600, mida tehti 10 korda vähem kui Mercedes 190SL, ning mille restaureerimine on kordades kallim, maksab enam vähem sama palju kui 190SL ja Stihli Jaguar mida on säilinud napilt üle 100 autot kogu maailmas maksab vähem kui kümme aastat hiljem tehtud ning hiljem hiina detailidest taastatud E-type, mida ainuüksi UK turul on sadu autosid iga kuu lisanduvad uued "restaureeritud" replicarid, mis kõik otsivad omaniku.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/