04-07-2011, 10:58 AM
MB600 võrdlus nn. Euroopa muskelautodega ei ole päris adekvaatne. Denisi Euroopa muskelautode loetelule võiks lisada ka Monteverdi Hai, DeTomaso Vallelunga ja Bristoli, aga mida see annaks? Tüüpiline 60-ndate ja 70-ndate Euroopa muskelauto oli käsitsi valmistatud luksuslik nišiauto, mille peale oli pandud suur Ameerika mootor. 1970.-ndate alguse naftakriisiga läks enamus neist pankrotti. DeTomaso hingitses veel 1980.-ndateni. Bristol lõpetas autode tootmise alles 2011.a. Mingist tehnilisest innovatsioonist ei saa ühegi Euroopa muskelautotootja puhul rääkida. Ainus erand on vast Jensen, kes võttis kasutusele mitteblokeeruvad pidurid. Mitte ükski Euroopa muskelautotootja poleks iialgi suutnud midagi nii tehniliselt innovatiivset luua nagu seda tegi Daimler-Benz oma mudeliga MB600. MB600 jäi aastakümneteks oma tehnilistelt lahendustelt kogu autotööstuse lipulaevaks.
Denis, võrrelda tasub omavahel võrreldavaid asju. MB600 ei ole võrreldav nende autodega, mida Sa loetlesid. MB enda mudelivalikust saab MB600 võrrelda oma eelkäija MB770-ga või järeltulija Maybachiga. MB600 saab eksklusiivsuselt võrrelda MB300SL-ga (W198) või ka näiteks eelmise MB esindusmudeli Adenaueriga. Teiste tootjate autodest saab MB600 võrrelda ZIL 114/117-ga ja Rolls-Royce Phantomiga. Need oleksid palju adekvaatsemad võrdlused.
Denis, võrrelda tasub omavahel võrreldavaid asju. MB600 ei ole võrreldav nende autodega, mida Sa loetlesid. MB enda mudelivalikust saab MB600 võrrelda oma eelkäija MB770-ga või järeltulija Maybachiga. MB600 saab eksklusiivsuselt võrrelda MB300SL-ga (W198) või ka näiteks eelmise MB esindusmudeli Adenaueriga. Teiste tootjate autodest saab MB600 võrrelda ZIL 114/117-ga ja Rolls-Royce Phantomiga. Need oleksid palju adekvaatsemad võrdlused.