03-07-2011, 11:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2011, 12:12 AM ja muutjaks oli denis23.)
Väga raske pidada klassikaliste autode turgu mullistunuks, kui auto restaureerimise järel maksab valdav enamus autodest väikese osa restauratsiooni kuludest.
Erandiks on mõned mudelid, mis tõepoolest on ülehinnatud (aga see ei tähenda kindlalt, et need peavad langema)
300SL-iga ei oska võrreldada, kuid W112 kabrioga ning 190SLiga see on kindlasti kordades haruldasem.
Hmm...Pontooni 220 kupee ja cabrio on täiesti olemas ning nende puhul hinnakäärid sedaaniga ikka suuremad kui kaks korda.
MB190 on siiski eraldi mudel.
See arvamus et 190SL on kõige rohkem üle hinnatud auto olen lugenud mõne inglise ajakirjas, kusjuures huvitaval kombel, ei peeta ülehinnatuks Jaguar E-type (mis on minu hinnangul teine tugevalt ülehinnatud auto)
Kuigi samas oli juttu, et maailmas eksisteerivad sellised automargid mis ongi "clueless"-idele ehk siis "ilma tajuta" ostjatele, või maakeli jobudele, kellel on paks rahakott ning kes sisenevad turgu ilma seda tundmata.
Tänase päeva "clueless" tahab et tegemist oleks talle
1. visuaalselt tuttava autoga (ja eriti suur tema visuaalne pagas ei ole),
2. cabrio- või äärmisel juhul kupeega - sellepärast et tahab sõitudel ja rallidel käia,
3. mida väiksem see sõiduk on seda parem - sest euroopas on ruumiga üldiselt kitsas.
4. Ja üldse - seksikas peab olema, kuna tavaline selline ostja on keskeakriisi küüsis, ning ikka noortele tibidele peab see peale minema.
Nagu üks kunagi minule ütles et ta ei tunnista ühegi vana autot peale Corvetti ja E-type. Mille eest ta on nõus ka 100 000 EURi maksta. Kui ma küsisin, ega ta selle raha eest midagi väärtuslikuma ei taha - näiteks mingi Delahae või Facel-Vega, siis ta vaatas otsa ja küsis - mis jama see nüüd on, pole kuulnudki neist, ei huvita ka.
Tulemuseks on see, et näiteks Briti kuninga Georg VI limusiin 1939 a. Lanchester Eight mis on prominentsuse poolest võrdne Grosser Mercedesega, ning praktiliselt ainuke säilinud maailmas müüdi oksjonil kõigest 29 000 GBP-ga. Üldiselt endised HMS autod lähevad müüki haruharva, aga siin oli erijuhtum, müüdi autot mida Kuningas juhtis ise k.a. IIMS ajal + terve file vanade fotodega, ajalooga jne. Tehing toimus alles hiljuti Bonhami oksjonil ning hind oli odavam kui väga keskmine 190SL, 911 või E-type hind ...see on loomulik, sest clueless ei tea üldse mis see Lanchester on (ja kuningast Georg VI ta ei teadnud enne kui Colin Firth seda kehastas). Ja clueless elu sees sellist autot ei osta, kuna see ei ole seksikas. Jumal tänatud, et nii on.
Lanchester ise on siin:
http://www.classiccarsforsale.co.uk/clas...ONHAMS-437
Erandiks on mõned mudelid, mis tõepoolest on ülehinnatud (aga see ei tähenda kindlalt, et need peavad langema)
300SL-iga ei oska võrreldada, kuid W112 kabrioga ning 190SLiga see on kindlasti kordades haruldasem.
Hmm...Pontooni 220 kupee ja cabrio on täiesti olemas ning nende puhul hinnakäärid sedaaniga ikka suuremad kui kaks korda.
MB190 on siiski eraldi mudel.
See arvamus et 190SL on kõige rohkem üle hinnatud auto olen lugenud mõne inglise ajakirjas, kusjuures huvitaval kombel, ei peeta ülehinnatuks Jaguar E-type (mis on minu hinnangul teine tugevalt ülehinnatud auto)
Kuigi samas oli juttu, et maailmas eksisteerivad sellised automargid mis ongi "clueless"-idele ehk siis "ilma tajuta" ostjatele, või maakeli jobudele, kellel on paks rahakott ning kes sisenevad turgu ilma seda tundmata.
Tänase päeva "clueless" tahab et tegemist oleks talle
1. visuaalselt tuttava autoga (ja eriti suur tema visuaalne pagas ei ole),
2. cabrio- või äärmisel juhul kupeega - sellepärast et tahab sõitudel ja rallidel käia,
3. mida väiksem see sõiduk on seda parem - sest euroopas on ruumiga üldiselt kitsas.
4. Ja üldse - seksikas peab olema, kuna tavaline selline ostja on keskeakriisi küüsis, ning ikka noortele tibidele peab see peale minema.
Nagu üks kunagi minule ütles et ta ei tunnista ühegi vana autot peale Corvetti ja E-type. Mille eest ta on nõus ka 100 000 EURi maksta. Kui ma küsisin, ega ta selle raha eest midagi väärtuslikuma ei taha - näiteks mingi Delahae või Facel-Vega, siis ta vaatas otsa ja küsis - mis jama see nüüd on, pole kuulnudki neist, ei huvita ka.
Tulemuseks on see, et näiteks Briti kuninga Georg VI limusiin 1939 a. Lanchester Eight mis on prominentsuse poolest võrdne Grosser Mercedesega, ning praktiliselt ainuke säilinud maailmas müüdi oksjonil kõigest 29 000 GBP-ga. Üldiselt endised HMS autod lähevad müüki haruharva, aga siin oli erijuhtum, müüdi autot mida Kuningas juhtis ise k.a. IIMS ajal + terve file vanade fotodega, ajalooga jne. Tehing toimus alles hiljuti Bonhami oksjonil ning hind oli odavam kui väga keskmine 190SL, 911 või E-type hind ...see on loomulik, sest clueless ei tea üldse mis see Lanchester on (ja kuningast Georg VI ta ei teadnud enne kui Colin Firth seda kehastas). Ja clueless elu sees sellist autot ei osta, kuna see ei ole seksikas. Jumal tänatud, et nii on.
Lanchester ise on siin:
http://www.classiccarsforsale.co.uk/clas...ONHAMS-437
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/