03-07-2011, 02:06 PM
Rootsi on imemaa - seal on igasuguseid asju regatud. Samas, kas see Fordi mootor oli ikka vanem, kui algne? Enamasti vahetatakse lagunenud bensuka asemele miskine (vanem) diisel, mis on roheliste jaoks pahapaha ja tagasiminek...
Suruõhuga on lihtsam... Kolviga saab klappe püüda kõigil mootoritel, lihtsalt aega läheb rohkem (ja on risk ikkagi asju sassi ajades klapp silindrisse kukutada). Lisaks võib väga kinnijäänud poolkuude lahtikoputamisel klapisääre kõveraks lüüa.
Kui õli lekib väljalaskepoolele, siis ei jõua see ära põleda ja osa väljub summutist pritsmetena. Turbomootoritel esineb päris sageli, vabalthingeldavatel harva - õli lekkimise kohti on ju vähe.
Õli iseenesest ei pane korras mootorit suitsema. Kuid mõni määrdeaine võib hõredas mootoris üsna ilusti põleda, kui samas mootoris teise valmistaja õli kenasti sees püsib. Mul oli kunagi Ford, mis Comma õli sees hoidis, kuid Valvoline mõne tuhandega ää põletas. Mõlemad olid 10W30, ka kvaliteediklassilt võrdsed. Üks mekkis, teine mitte.
Suruõhuga on lihtsam... Kolviga saab klappe püüda kõigil mootoritel, lihtsalt aega läheb rohkem (ja on risk ikkagi asju sassi ajades klapp silindrisse kukutada). Lisaks võib väga kinnijäänud poolkuude lahtikoputamisel klapisääre kõveraks lüüa.
Kui õli lekib väljalaskepoolele, siis ei jõua see ära põleda ja osa väljub summutist pritsmetena. Turbomootoritel esineb päris sageli, vabalthingeldavatel harva - õli lekkimise kohti on ju vähe.
Õli iseenesest ei pane korras mootorit suitsema. Kuid mõni määrdeaine võib hõredas mootoris üsna ilusti põleda, kui samas mootoris teise valmistaja õli kenasti sees püsib. Mul oli kunagi Ford, mis Comma õli sees hoidis, kuid Valvoline mõne tuhandega ää põletas. Mõlemad olid 10W30, ka kvaliteediklassilt võrdsed. Üks mekkis, teine mitte.