03-07-2011, 12:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2011, 01:04 PM ja muutjaks oli itbilen.)
Doonori peal see ei suitsenud. Oli seal ka automaatkast,vahetas käigud ilusti ära ja 100ga sõites ei saanud miskit aru. Bussil tundub et saja juures pööre pisut kõrgem ja kerel massi ka rohkem.Tundub et on õlivine,selline helesinine. Nagu õli põleks määrdunud leegitoru peal. Loodan ise ka et viga klapisääretihendites, neid lihtne vahetada.Muide kas sel mootoril saab neid vahetada kolb ülevalasendis ka või lihtsam ikka suruõhk silindrisse? Kui suruõhuga siis hea korraga surveid ka mõõta. Iseseaduvaid topse jh mõtlesin, need ka korraga ära vahetada ehk siis see traktori plagin ka veidi väheneb. Klapisääre tihendite kohapealt on imelik ainult see et kui väsinud siis peaks külmkäivituse ajal pahvaka välja viskama seismisel silindrisse valgunud õlist.Seda aga ei ole.
Kahjuks nende pritsmete kohapealt ei saanud väga hästi aru. Turbos muidugi vägaväike lõtk on aga ei usu hästi et sellest. Kas võib viga õlis olla? Müüja soovituse järgi sai sisse mingi 10w40 mekonomeni enda õli, on küll vw ja mb approval, kuid tuubipealt ei loe küll välja et turbomootori kohta.
Taandaretamise kohapealt loodan varsti teada saada.Teatud instantsidele helistades nagu takistusi ei tundunud. Saab näha.Küll olen siin igasugu loomi näinud. Näiteks kuidas nimetada w126sel mis regatud fordi mootoriga
Kahjuks nende pritsmete kohapealt ei saanud väga hästi aru. Turbos muidugi vägaväike lõtk on aga ei usu hästi et sellest. Kas võib viga õlis olla? Müüja soovituse järgi sai sisse mingi 10w40 mekonomeni enda õli, on küll vw ja mb approval, kuid tuubipealt ei loe küll välja et turbomootori kohta.
Taandaretamise kohapealt loodan varsti teada saada.Teatud instantsidele helistades nagu takistusi ei tundunud. Saab näha.Küll olen siin igasugu loomi näinud. Näiteks kuidas nimetada w126sel mis regatud fordi mootoriga
