03-07-2011, 11:42 AM
Leidlik lähenemine
Kas see mootor suitses juba doonori peal? Või on see nüüd tekkinud? Kas suits on kindlalt õli oma? Ka kehvalt töötav pihusti võib anda sinakat vinet (kuigi enamasti on selleks hall ja vaid külmal mootoril).
Kas surved on kõigis silindrites ühtlaelt head? Tõukuri all mõtlesid ilmselt noid iseseaduvaid topse. Need ei tohiks küll kuidagi õli silindrisse tekitada. Kuid nende all elunevad klapisääretihendid võivad küll lekkida. Ning suure tõenäosusega on üsna väsinud (kui pole just hiljuti vahetatud).
Samuti on kahtluse all turbo - see on alati üks võimalik õlilekke põhjus. Kas vine on põlevast õlist või on ka üksikuid pritsmeid näha? Pritsmed viitavad lekkivale väljalaskepoolele, nende puudumine aga sisselaskele.
Kuidas sealmaal suhtutakse taandaretamisse? Ülevaatusega probleeme ei teki? Paigaldatud mootor on ju "vanem", kui algne - rohelised peaks kohe kisama kukkuma.
Kas see mootor suitses juba doonori peal? Või on see nüüd tekkinud? Kas suits on kindlalt õli oma? Ka kehvalt töötav pihusti võib anda sinakat vinet (kuigi enamasti on selleks hall ja vaid külmal mootoril).
Kas surved on kõigis silindrites ühtlaelt head? Tõukuri all mõtlesid ilmselt noid iseseaduvaid topse. Need ei tohiks küll kuidagi õli silindrisse tekitada. Kuid nende all elunevad klapisääretihendid võivad küll lekkida. Ning suure tõenäosusega on üsna väsinud (kui pole just hiljuti vahetatud).
Samuti on kahtluse all turbo - see on alati üks võimalik õlilekke põhjus. Kas vine on põlevast õlist või on ka üksikuid pritsmeid näha? Pritsmed viitavad lekkivale väljalaskepoolele, nende puudumine aga sisselaskele.
Kuidas sealmaal suhtutakse taandaretamisse? Ülevaatusega probleeme ei teki? Paigaldatud mootor on ju "vanem", kui algne - rohelised peaks kohe kisama kukkuma.