02-07-2011, 03:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2011, 03:41 PM ja muutjaks oli denis23.)
(02-07-2011, 10:19 AM)stihl Kirjutas:(01-07-2011, 08:33 PM)denis23 Kirjutas: Nojah, küsimus muutub vist religioosseks, aga mis minul võib olla selle vastu, et kellelgil on usk..
Usk või mitteusk, aga mis vahet seal on, kas mingi pedaalikumm kattub või mitte...
Et siis kui kattub ja sul on 600, siis läed Silberisse, tellid 116-le pedaalikatted ja oled omadega mäel we?
Ma usun, et sellisel juhul saad sa "mäel olla" ka veel paljude poltide, mutritega, tagadifri õlikorgiga, kummist juhtmete ja trosside läbiviikudega, peegli kinnituskruviga, vblla tagaluugi lukuvastusega, võin leida vähemalt 100 nimetust, olen kindel...
Sai ju räägitud, et kere ja tehnika on täielikult tühjalt kohalt tehtud ning seetõttu ei kattu mitte millegagi.
Ehk ülejäänud 135900 osa ju ei kattu.
Mis on kindlasti selle auto kõige kulukam (95%) pool.
see laul jääb igaveseks. et siis tehnika oli tühja peal tehtud ning pärast kogu pagas oli ka minema visatud...
nojah..
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mercedes-...0565353853
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mercedes-...0566216676?
pt=Vintage_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c124e77e4
http://cgi.ebay.de/Knopf-Warnblinkschalt...35adc71572
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mercedes-...ccessories
Need vist ei ole siiski päris tagadifri õlikork, eks, vaid ikkagi interjööri ja eksterjööri osad (ehk siis kõige kõige delikaatsem osa auto positsioneerimises), ning oleks loogiline, kui oleks mingi poliitiline otsus tehtud "et poleks midagi ühist teiste mudelitega", siis neid oleks esimesena muudetud.
Jutt oli "ei sobi ükski detail, absoluutselt, ning puiduosad isegi tänaseks väljasurnust puust", siis selgus, et "...v.a. mootor ja käigukast, mida loata kasutati W109 6.3 peal", siis "v.a. vedrustus", siis "selgus et polstrid nahk ja vineer on siiski saadaval", siis jõudsime "sobivad ka sada muud pisiasja, a la õlikorgid ja tihendid", nüüd selgus, et ka pool interjöörist on ka teistel mudelitel leitavad.
Mis siis jäänud on? Kereplekid, stanged, iluliistud ja esiklaas? Thanks, cap, you are always right
Mis puutub hüdraulikasse, siis väga kummalisel põhjusel just hüdrauliline ajam kõige lihtsam teha väikeses seerias.
Sa vist kujutad ette, mis moodi näeb välja elektriiste - väike mootor, mis liigutab 6-8 parameetri, ehk siis sellele mootorile on ülekandemehhaniismi, näiteks siin on 1967 Caddy oma.
Aga sellist peenmehhaanikat leiutada 50 autole aastas on ikkagi pain in the ass. Siis otsustati hüdraulika kasuks - seal on asi lihtne, tsilinder ja voolik, ei ole vaja mingid hammasrattaid, linke jne.
Kui USAs tulid esimesed Power Seats/Windows autod (40-ndate lõpp), siis alguses oli see ka hüdrauliline, kuni see oli harvakasutatav optsion. Siis kui hakkati panema stocki kõik läks elektri ja vaakumi peale. Sama moodi oli ka Saksas.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/