02-07-2011, 11:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2011, 11:39 AM ja muutjaks oli Riho-Peeter S..)
(01-07-2011, 12:24 PM)kiluo Kirjutas: Kuna siin laialdaste teadmistega seltskond koos, siis küsiks ka, et ega kellelgi pole ideid, kust leida W126-le esiklaasi ja kojameestemehhanismi plastkatte vahel olevat metalliga armeeritud kummitihendit? Silberist ei saa, Ebays pole ka kohanud, kohalikel raibetel on enam-vähem kõigil see lihtsalt minema loobitud.
Loomulikult võib ka selle postituse hiljem kustutada.
to: Kiluo
Oma SEC-ile saad varuosi mitmest kohast. Inglismaa nr. 1 autoriteet W126 kupee osas on "SEC-Shop" (http://www.sec-shop.com). Uut tuuleklaasi oma SEC-ile võid küsida ka Eestis asuvatest autoklaase müüvatest firmadest. Sellele autole on 100% võimalik uut esiklaasi saada.
(02-07-2011, 10:19 AM)stihl Kirjutas:(01-07-2011, 08:33 PM)denis23 Kirjutas: Nojah, küsimus muutub vist religioosseks, aga mis minul võib olla selle vastu, et kellelgil on usk..
Usk või mitteusk, aga mis vahet seal on, kas mingi pedaalikumm kattub või mitte...
Et siis kui kattub ja sul on 600, siis läed Silberisse, tellid 116-le pedaalikatted ja oled omadega mäel we?
Ma usun, et sellisel juhul saad sa "mäel olla" ka veel paljude poltide, mutritega, tagadifri õlikorgiga, kummist juhtmete ja trosside läbiviikudega, peegli kinnituskruviga, vblla tagaluugi lukuvastusega, võin leida vähemalt 100 nimetust, olen kindel...
Sai ju räägitud, et kere ja tehnika on täielikult tühjalt kohalt tehtud ning seetõttu ei kattu mitte millegagi.
Ehk ülejäänud 135900 osa ju ei kattu.
Mis on kindlasti selle auto kõige kulukam (95%) pool.
MB600 tehniliselt kõige ekstravagantsem süsteem on hüdraulika, mis liigutab selles autos kõike: aknatõstukid, istmed, ventilatsioonisüsteemi klapid, pakiruumiluuk, katuseluuk (lisavarustusena), kabriolettkatus (landauletil), ustesulgurid (1963-1965 autodel) jne. Daimler-Benz otsustas selle süsteemi MB600-le peale panna, kuna see töötab hääletult. Kasutaja seisukohast on see väga mugav asi. Auto omaniku ja/või mehaaniku seisukohast? Hirmus peavalu. MB600 oli esimene ja viimane auto Daimler-Benzi mudelivalikus, kus sellist hüdraulikasüsteemi kasutati. Kehvalt hooldatud hüdraulikasüsteemi töökindlus on lihtsalt allpool igasugust arvestust. Kui hüdraulikasüsteem vajab 100%-liselt uuendamist, siis ainuüksi uue süsteemi varuosad maksavad tänapäeval EUR 150 tuh. ringis. Kommentaarid stiilis "tehnika, mille üks inimene on loonud, suudab teine inimene ära parandada ja see on käkitegu" on selle süsteemi osas kohatud. Parandada saab, aga kui seda põlve otsas teha, siis süsteem lekib ja auto uste alumised servad pidevalt õlised. Seevastu MB600 kere pole midagi nii erilist, et seda Eestis taastada poleks võimalik.
W100 on oma eksklusiivsuselt pealesõjaaegsetest Mercedestest võrreldav ainult W198-ga (MB 300SL "kajakatiib"). Võrdluseks on W198 tehniline pool on palju lihtsamini taastatav - ainult varuosade kättesaadavus on piiratud. Seevastu W198 toruraami ja eriti kere taastamine on, ise tehes, sama hästi kui üle jõu käiv ülesanne. W198-le pole ühtki uut kereplekki saada, kõik tuleb ise teha. Enamus restaureerimist vajavaid W198-d on varem taastatud ja kere gabariidid paigast ära. Kui pole abivahendeid, millega kere gabariidid õigeks saada, läheb väga raskeks.