28-06-2011, 11:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2011, 11:54 PM ja muutjaks oli denis23.)
(28-06-2011, 04:09 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Minu andmeil on MB600 taastamisele spetsialiseerunud 3-4 firmat maailmas (peale ametliku MB Classic Centeri). Teistel pole lihtsalt varuosi, kogemusi ega stende, et MB600 kogu taastamisprotsess läbi viia.
Oot, Mirbach, Heinla Ehitus, mis see kolmas firma on?
...mis puutub erinevate seeriate detailide segamist omavahel.
Eks ükski auto väärtus ei tõuse sellest.
Aga küsimus on veel mis tasemel see on lubatud.
Inimese iseloom on selline, et mida kergem ülesanne, seda latt kõrgem, ning vastupidi, raskemate ülesannete puhul, latt on rohkem allpool.
21-Volga varuosade kättesaadavus vanaraua hinnaga tinginud seda, et selle fännide hulgas on kõrgendatud nõuded varuosade originaalsuse osas. Eks osatakse vaadata näiteks, et oleks "õige" indeks, või "õige" klamber jne, või "õige" tsink. Ja jumal hoidku, et sa näiteks ostad esitiiva mis on mustas krundis, õige mees ostab ikkagi ainult punases krundis kereplekid jnejne...Ja kuna tegemist on meie kontekstis kultuseautoga, siis igaüks oskab kohe näha kui on mingi vale asi küljes - k.a. siis kui erinevus on minimaalne...
Ehk teisisõnu - ülesanne on lihtne, ning sellega tekivad kõrgemad nõuded.
Teine näide. Sellel EBAY-s müügis oleval W143 Mersul on kapotialune ning armatuur täis ilusaid uusi detaile, mis on sõjajärgsest 170V ning 220 mudelitest pärit. Omanik ostis neid aastatel 1970-1990 millal see oli veel saadaval. Hetkel neid on sama võimatu saada, kui W143 osad. Põhimõtteliselt need on enam-vähem sarnase kujuga ja mõõduga detailid, aga need ei ole originaalsed. Näiteks rool on valge, peab aga olema sama kujuga must jne...täna sa ei saa uut rooli, ei valget ega musta.
Üldiselt, ma ei pea seda suureks probleemiks, sest on samuti selge, et W143 NOS detaile lihtsalt pole võimalik saada, ning sellega, kompromisslahendus on teretulnud.
Kuidas seda puudutab W100...ei tea. Ilmselt ikkagi mõjutab ka, on ju tegemist kalli autoga ning sellega peaks sellele kehtima ikkagi kõrgem standart kui tavasõidukile...
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/