Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
560 SEC tühikäik ootamatult ligi 2000 pööret
#4
Kui ülepingereel kaitse läbi on (Millest Secman rääkis, kapoti all, klaaskaanega 10A kaitse), siis on kõik häiritud, kogu CIS'i töö ehk külmkäivitus, tühikäik jne.
Kui käivitus ka raskeks läks, siis on suure tõenäosusega selle kaitse läbi või on "külmakad" sees, see ons uhtelsielt lihtne endal ise üle joota.
Siis tühikäigu tööd juhib "relee" Idle Speed Control Unit, kuigi see kordades targem kui "relee". Asub kõrvalistuja jalge juures, põrandamati vertikaalses osas.
Üldreegiline nendega ei juhtu midagi.
Siis on veel tühikäigu klapp - elektromagnet klapp, vooluga sulgeb. Asub ees otsas, paistab kohe õhufiltri kopsiku ja jagaja vahelt. Tõmba töötava mootoriga sellel juhe korraks tagant ära, kui pööre tõuseb, siis mina eeldaks, et juhtimine toimub ja läbi on see klapp ise, kahjuks need väsivad. (Neid profülaktika mõttes läbi pesta/määrida aeg-ajalt). Kui juhtme eemaldamisel pööre ei muutu, siis hakkaks mina selle juhtimist kahtlustama.
Selle auto puhul on kõige lihtsam, kui tõsiseid teadmisi ei oma, samasugune mudel kõrvale võtta ja proovida vahetada mõned asjad. Seda ahelikku mõjutavad konkreetselt:
1) Juhtpotsessor (Salongis IDLE SPEED CONTROL UNIT)
2) Ülepinge relee (Kapoti all, klaaskaanega 10A kaitse)
3) Klapp ise (Kapoti all, mootori ees servas üleval otsas, IDLE SPEED VALVE)
4) Drosselklapi mikrolüliti (Lüliti asend ja gaasihoovastik peab olema reguleeritud nii, et täissüütega (juhul kui on ASR ehk elektrooniline gaas), peab olema drossel klapi 0-asendi ahel kokku lülitatud, et CIS saaks aru, et auto on tühikäigul. Selle drosselklapi lüliti juhe tuleb kohe sinna tühikäigu klapi kõrvale, kolmene reapistik, keskel on lülitus. ühel pool tühikäik ja teisel pool täisgaas. Vahepealseid lülitusi ei ole, see tasuks ka ära mõõta.

NB! Kindlasti mitte hakata segu keerama pritsungist, mida paljud "tarkpead" soovitavad. Keerad kogu mootori töö paigast. Tühikäik on sellel autol täiesti eraldiseisev iseseisev süsteem.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: 560 SEC tühikäik ootamatult ligi 2000 pööret - Autor: Rolz - 27-06-2011, 01:34 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R107 560 mootori remont ehre 4 492 09-01-2025, 02:39 PM
Viimane postitus: ehre
  C126 SEC kapoti lukustus dinowalk 13 3,253 01-06-2022, 12:38 PM
Viimane postitus: v6sa
  SEC fännidele MAV 14 3,096 04-12-2021, 03:54 PM
Viimane postitus: väikemees
  C126 560 säde kadunud Nitram 3 3,844 13-05-2018, 09:56 AM
Viimane postitus: hents99
  C215 CL500 (2000-2002) kupee sisu vahetus facelift sisu (2003-2006) vastu-kui lihtne? nostromo 0 2,691 08-09-2016, 02:49 AM
Viimane postitus: nostromo
  Sec kereosade hinnad. 140KW 3 4,106 30-03-2016, 05:57 PM
Viimane postitus: nostromo
  500 sec 140KW 9 9,001 23-03-2016, 01:46 PM
Viimane postitus: 140KW
  MB 500 SEC tühikäigu probleem partelson 4 4,047 27-06-2013, 12:30 PM
Viimane postitus: Blue Chip
  Pakutakse W126 560 SEC Lorinser G-ommander 0 2,486 05-03-2012, 10:40 PM
Viimane postitus: G-ommander
  560 SEC 90a lõtkud ülekandes secman 6 6,056 09-09-2011, 11:27 AM
Viimane postitus: secman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne