18-06-2011, 09:36 AM
Ma arvan et kui neid kruvisid mõistusega keerata ei juhtu seal hullu tegelt midagi. Sai seda hilja aegu proovitud ka ühe vana MB k-jeti peal. Ja hakkas väga hästi ja ühtaselt nurruma. Kõikides reziimides. Ning ka kütuse kulu väga optimaalne selise masina kohta. Selge see et kui võtad kruvka ja keerad julmalt ühele poole ja teisele poole ja ootad nüüd tulemust ja ei tea enam isegi seda kus kruvi algselt asus siis on palju õnne. mina märkisin hästi täpselt ära kruvi asukoha ja siis liigutasin seda hästi natuke ühele poole. Tulemus on väga hea. Aga kindlasti on wdb 240 jutt 100 % õige. Need asjad peavad seal täpselt paigas olema. Mina küsisin ka tema käest igaks juhuks üle. Aga nagu ta mainis siis need kruvid ongi selle jaoks et mehhaanilisest kuumisest tekkinud lõtkusid järgi aidata. Et mootor jälle ühtlaselt töötaks. Sellepärast ei tohigi neid kruvisid seal keerata kohe mitu tiiru ja oodata tulemust mina keerasin seda kruvi kokku kõigest 3mm ja sellest piisas väga palju. Hetkel olen selle autoga sõitnud juba väga mitusada kilomeetrid ja mina olen väga rahul. Käib nagu antsu viiul. Võrreldes sellega mis ta algul oli.
Igal juhul edu kruvide keeramisel.
Igal juhul edu kruvide keeramisel.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.