17-09-2006, 10:39 PM
Mootor on koos? Et siis kokku pandud või kokku jooksnud?
Valguskaablid??????iccccc...kust krt te neid "tarku" leiate, aru ma ei saa.... W126 on uuel tüübil valguskaabel ehk kiudoptiline kaabel AINULT salongis valgustussüteemis - armatuuril tuulutusõhu reg. nuppude valgusuts ja armatuuris kliima plaadi peale, need nupud, millel ei ole eraldi pirni sees.....Vanal (alla 85/07) oli käiguknagi ümruse käigutähiste valgustus ja kiudoptilise kaabliga. Aju - ECU - kontrollib selle autol külkäivitust, pritse ise on mehhaaniline. Käigukasti lähevad AINULT:
starteri ahela katkestus (et läheb ianult, P ja N käima ja R tuled), siis kiiruseandur ja kickdowni solenoid.....
Kui sul ennem ikka mootor töötas siis saada nad p****e oma sissepritse vea jutuga ja oma valguskaablitega...
BTW - Mareki vana 4,2, Karli vana 4,2, Kadaka Kunni 4,2, nüüd see...? Mis otimub, kas Eestis tõesti mitte keegi neid ei suuda remontida ilma kokku laskmatta?
See mootor käib suht lihtsalt ringi ka kui küünlad peal, isegi roolivõimu rihmaratta pealt saab eduliselt keerata, võtsid küünlad maha ja enam ei jõua üldse ringi ajada või? Kui nii, siis keerati su mootor plokkide vahetusega p***i ja lihtsalt, et sa ei tüütaks, saadeti sind "elektriku" juurde "elekrilist viga" otsima....Mine sinna tagasi ja pane neid oma s***a tunnistama ja parandama.....
Mind ajab närvi juba lugemine, hea et ise selliste "remondimeestega" kokku ei puutu.....muidu vist istuksin kinni juba kuskil...
Valguskaablid??????iccccc...kust krt te neid "tarku" leiate, aru ma ei saa.... W126 on uuel tüübil valguskaabel ehk kiudoptiline kaabel AINULT salongis valgustussüteemis - armatuuril tuulutusõhu reg. nuppude valgusuts ja armatuuris kliima plaadi peale, need nupud, millel ei ole eraldi pirni sees.....Vanal (alla 85/07) oli käiguknagi ümruse käigutähiste valgustus ja kiudoptilise kaabliga. Aju - ECU - kontrollib selle autol külkäivitust, pritse ise on mehhaaniline. Käigukasti lähevad AINULT:
starteri ahela katkestus (et läheb ianult, P ja N käima ja R tuled), siis kiiruseandur ja kickdowni solenoid.....
Kui sul ennem ikka mootor töötas siis saada nad p****e oma sissepritse vea jutuga ja oma valguskaablitega...
BTW - Mareki vana 4,2, Karli vana 4,2, Kadaka Kunni 4,2, nüüd see...? Mis otimub, kas Eestis tõesti mitte keegi neid ei suuda remontida ilma kokku laskmatta?
See mootor käib suht lihtsalt ringi ka kui küünlad peal, isegi roolivõimu rihmaratta pealt saab eduliselt keerata, võtsid küünlad maha ja enam ei jõua üldse ringi ajada või? Kui nii, siis keerati su mootor plokkide vahetusega p***i ja lihtsalt, et sa ei tüütaks, saadeti sind "elektriku" juurde "elekrilist viga" otsima....Mine sinna tagasi ja pane neid oma s***a tunnistama ja parandama.....
Mind ajab närvi juba lugemine, hea et ise selliste "remondimeestega" kokku ei puutu.....muidu vist istuksin kinni juba kuskil...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”