14-06-2011, 12:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2011, 12:56 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Eks ikka tihenditest ja voolikutest. Kuigi sellel olev pump pole kah just puhas poiss.
On kaks võimalust: kas vahetad kõik tihendid korraga või hakkad ükshaaval tegelikku süüdlast otsima. Teise variandi puhul saavutad kehval juhul esimesega võrdse tulemuse (vahetad kõik tihendid) oluliselt suurema ajakuluga.
Harvadel isenditel on olnud muret mõranenud filtrikinnitusega. Tõsi, siis on see olnud ka niiske.
Igaks petteks küsin üle - kas pihustite ülevoolud on ikka korras ja kuivad? Kui neid voolikuid pole mõne aasta jooksul vahetatud, tasukski neist alustada.
Kui aga ise teha ei soovi, siis tuleb lasta mõnel diislipoel asjaga tegelda. Ning nemad peavad ise teadma, mis sellele mootorile enim peavalu põhjustab.
EDIT. veel võimalusi: paagi tuulutus umbes (siis peaks paagis ikka mehine vaakum olema mootori töötamisel) või kütusevõtturi paagisisene sõel umbes.
On kaks võimalust: kas vahetad kõik tihendid korraga või hakkad ükshaaval tegelikku süüdlast otsima. Teise variandi puhul saavutad kehval juhul esimesega võrdse tulemuse (vahetad kõik tihendid) oluliselt suurema ajakuluga.
Harvadel isenditel on olnud muret mõranenud filtrikinnitusega. Tõsi, siis on see olnud ka niiske.
Igaks petteks küsin üle - kas pihustite ülevoolud on ikka korras ja kuivad? Kui neid voolikuid pole mõne aasta jooksul vahetatud, tasukski neist alustada.
Kui aga ise teha ei soovi, siis tuleb lasta mõnel diislipoel asjaga tegelda. Ning nemad peavad ise teadma, mis sellele mootorile enim peavalu põhjustab.
EDIT. veel võimalusi: paagi tuulutus umbes (siis peaks paagis ikka mehine vaakum olema mootori töötamisel) või kütusevõtturi paagisisene sõel umbes.