03-06-2011, 04:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2011, 04:57 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Käisin seda kaheraudset vaatamas, niiet seda ilmselt juba teate, et mootor suitseb, eelmise omaniku sõnul pidi juba suitsema niiet mootor võib olla küllalt otsas. Läbisõiduks veidu üle 300k, musta sisuga, istmenurk terve. Mõni vedru ainult alt katki läinud ja tüüpiline uksepoolne nurk vajub ära kui vajutada. Nahad terved ja ilusad. Seest küllaltki korralik masin, puitliistud heas korras, ebamääraseid kahjustusi ei pand korraga tähele.
Välise poole pealt ja põhja alt.. Põhja on keevitatud, juhi jalge alt ja ilmselt ka kõrvalistuja jalge alt, keevitatud on nii et jäetud järgi vist paljas metall või mingi suvaline krunt peale tõmmatud sest roostet seal ikka oli. Läbivat auku ei täheldanud. Keevitamisega on muidugi kaasnenud põrandamattide rets, need mis vastu salongipõhja on, ei ole viitsitud ära võtta neid vaid auk sisse lõigatud. Tagaistujate jalgealune nägi normaalne välja, summutusmaterjal küll mõrane ja õrna roostekirmene mõnedest pragudest, aga kolkides läbi ei tulnud. Välise poole pealt on esikroom küll hästi säilinud, esituled näevad välja nagu uued, tagastangel üks terav kõks, paremat tagumist poritiiva serva vahetatud, vasakpoolne nägi täitsa ok välja. Seda nüüd öelda ei oska mis nende kroom tiivaäärte all on, aga eks sealt üllatusi ikka tuleb. Roostet küllaltki vähe, kapott sisuliselt puutumata, pole isegi kivitäkkeid - praeguse pilgu järgi võib öelda et üle värvitud mingi aeg, sest esipõllel oli kivikaitset, karpe ei tulnud pähe isegi vaadata , esivõre on heas korras, üks liist ainult millegiga vähe painutada saanud ja nagu ikka tuhmid. Summuti pidi katki olema ja tagumine mingi poole pidur pidi peale jääma. Olla toodud kuusalust.
Võin seda veel vaatama minna, asub masin minust mingi 7km kaugusel.
Välise poole pealt ja põhja alt.. Põhja on keevitatud, juhi jalge alt ja ilmselt ka kõrvalistuja jalge alt, keevitatud on nii et jäetud järgi vist paljas metall või mingi suvaline krunt peale tõmmatud sest roostet seal ikka oli. Läbivat auku ei täheldanud. Keevitamisega on muidugi kaasnenud põrandamattide rets, need mis vastu salongipõhja on, ei ole viitsitud ära võtta neid vaid auk sisse lõigatud. Tagaistujate jalgealune nägi normaalne välja, summutusmaterjal küll mõrane ja õrna roostekirmene mõnedest pragudest, aga kolkides läbi ei tulnud. Välise poole pealt on esikroom küll hästi säilinud, esituled näevad välja nagu uued, tagastangel üks terav kõks, paremat tagumist poritiiva serva vahetatud, vasakpoolne nägi täitsa ok välja. Seda nüüd öelda ei oska mis nende kroom tiivaäärte all on, aga eks sealt üllatusi ikka tuleb. Roostet küllaltki vähe, kapott sisuliselt puutumata, pole isegi kivitäkkeid - praeguse pilgu järgi võib öelda et üle värvitud mingi aeg, sest esipõllel oli kivikaitset, karpe ei tulnud pähe isegi vaadata , esivõre on heas korras, üks liist ainult millegiga vähe painutada saanud ja nagu ikka tuhmid. Summuti pidi katki olema ja tagumine mingi poole pidur pidi peale jääma. Olla toodud kuusalust.
Võin seda veel vaatama minna, asub masin minust mingi 7km kaugusel.