03-06-2011, 03:10 PM
Aga Denis, minu soovitus oleks, et sa proovi omal nahal järgi. Mis siin ikka bravuuritseda, et see kõik on nii lihtne ja kogu 600 temaatika on ainult rikaste lollide maksustamine. Tee üks 600 värv+kroom+salong+kummid 10000EUR eest valmis ja räägi meile kuidas see tehti.
Mina pole ise midagi säärast teinud. Kardan, et ei saaks hakkama. Olen lähedalt näinud meil Maarjamaal olemasleva 600 taastamistööd. Sai kah tehtud kodustes tingimustes, enda jaoks, ilma "show"-ta ja ühtegi krooni liigselt kulutamata. Ei pretendeeritud maailmanäitustele, vaid et endal tore sõita ja vaadata oleks. Uus osteti vaid see, mis oli vältimatu, enamus sõlmed (s.h. mootor) remonditi ise. Sisu tehti uus originaalmaterjalidega (väga ilus töö), puit ja kroom taastati Eestis. Värvikvaliteet ehk mitte päris tehase tasemel. Tulemus on kahtlemata ilus, kuid maailma mõistes oli tegu säästuprojektiga. Auto omahind tõusis sellegipoolest vanas rahas päris muljetavaldava seitsmekohalise numbrini.
Meie post-sotsialistliku ühiskonna liikmetel on siin kindlasti Euroopa rikkurite ees omad eelised. Meil on käed otsas ja harjumus ise hakkama saada. Me tõesti oskame paljusid asju detaile remontida, mida Välismaa inimesed vahetavad. Me suudame teha mitmeid asju enda jaoks kümneid kordi odavamalt, kui suured Välismaa inimesed on harjunud. Välismaal tuhandeid eurosid maksev probleem võib meil tähendada vaid kõnet sõbrale. Samas ei saa me üle ega ümber faktist, et 600 ON väga raske projekt ning isegi hobisõitudeks põhjendamatult kulukas ja keeruline auto. Isegi kõige lihtsamate autode juures on asju, mida sa ei saa ise teha ja pead ta siiski ostma. 600 juures on neid asju üüratult palju rohkem kui keskmisel autol ja nende hinnad mitte liiga soodsad.
Mina pelgan, et ma ei haldaks isegi 450SEL 6,9 ära. Selle asemel eelistaskin mingit turbosedaani agraartehnika viljeleja Bentley ridadest.
Mina pole ise midagi säärast teinud. Kardan, et ei saaks hakkama. Olen lähedalt näinud meil Maarjamaal olemasleva 600 taastamistööd. Sai kah tehtud kodustes tingimustes, enda jaoks, ilma "show"-ta ja ühtegi krooni liigselt kulutamata. Ei pretendeeritud maailmanäitustele, vaid et endal tore sõita ja vaadata oleks. Uus osteti vaid see, mis oli vältimatu, enamus sõlmed (s.h. mootor) remonditi ise. Sisu tehti uus originaalmaterjalidega (väga ilus töö), puit ja kroom taastati Eestis. Värvikvaliteet ehk mitte päris tehase tasemel. Tulemus on kahtlemata ilus, kuid maailma mõistes oli tegu säästuprojektiga. Auto omahind tõusis sellegipoolest vanas rahas päris muljetavaldava seitsmekohalise numbrini.
Meie post-sotsialistliku ühiskonna liikmetel on siin kindlasti Euroopa rikkurite ees omad eelised. Meil on käed otsas ja harjumus ise hakkama saada. Me tõesti oskame paljusid asju detaile remontida, mida Välismaa inimesed vahetavad. Me suudame teha mitmeid asju enda jaoks kümneid kordi odavamalt, kui suured Välismaa inimesed on harjunud. Välismaal tuhandeid eurosid maksev probleem võib meil tähendada vaid kõnet sõbrale. Samas ei saa me üle ega ümber faktist, et 600 ON väga raske projekt ning isegi hobisõitudeks põhjendamatult kulukas ja keeruline auto. Isegi kõige lihtsamate autode juures on asju, mida sa ei saa ise teha ja pead ta siiski ostma. 600 juures on neid asju üüratult palju rohkem kui keskmisel autol ja nende hinnad mitte liiga soodsad.
Mina pelgan, et ma ei haldaks isegi 450SEL 6,9 ära. Selle asemel eelistaskin mingit turbosedaani agraartehnika viljeleja Bentley ridadest.
Terve aasta poole aastaga