01-06-2011, 08:30 PM
Nonii:
See kube on seisnud viimase aja üsna pikalt, Kuldar oskab ligemalt kosta, kuid eelmine suvi tegi vist temaga mõne väikse ringi ja kõik. Põhjus lihtne: aeg, aeg, aeg. Mida pole seda pole, Kuldari ööpäevad peaksid olema vähemalt 48 tunnised, et kõik tegemised tehtud saaks. Kogu ta vähene vaba aeg läinud "kurja kutsika" peale, kahte jumalat raske teenida. Nüüd siis ma üritan majandada selle liikuriga, eks ta omal ajal vähe pooleli jäi.
Pühapäev sai veedetud klubi garaazis, Ermo-sõber vahetas ära gaasipedaali vedru, nüüd inimlik sõita. Eeline vedru pärines vist Lada tagasillalt, jube raske oli Sai ka niisama mukitud - lakutud, tõsisemad tööd ees. Mootor ei tööta hästi.klapid klõbisevad ja tikub natuke puterdama ja tühikäigul lonkama, reede läheb diagnostikasse ja regullimisse Hannese juurde (Speedster). Peale seda Martin regullib ära käigukasti ja mootori omavahelise suhtlemise, hetkel vahetab käike liiga kõrgetel pööretel. Suuremates asjadest veel ees sadulsepa külastamine, kahjuks keemiline pesu siiski salongi uueks ei tee kui ikka kulunud ja väsinud
Ehk siis mingi aeg saab auto uue ja uhke toa. Esiklaas uus olemas ja ootab vahetust, sellega üritan ise hakkama saada. AMG Penta veljed värvimises, üleeilse seisuga oli jäänud veel paar "pintslitõmmet" ja valmis nad ongi.
Suur mure on roolikarbiga, lõtk on pehmelt öeldes hoomatav Õnneks on doonorist roolikarp järgi, vaja Kadrinast ära tuua, loodetavasti on korralikum....
Pisiasjades on ära murtud sihik, selle lubas Janek reede tuua.
Hetkel suurt miskit meelde ei tule, eks lisan kui miskit veel. Hetkel kütusekulu 100% linnasõidul 15 liitrit sajale, sai täpselt ära mõõdetud. Lonkava mootori kohta polegi paha, eks näis mis peale "südamearsti" teeb.
Paar viletsat pilti ka moblaga tehtud, ehk peale Pentasi ja pesu saab korralikuma aparaadiga teha:
See kube on seisnud viimase aja üsna pikalt, Kuldar oskab ligemalt kosta, kuid eelmine suvi tegi vist temaga mõne väikse ringi ja kõik. Põhjus lihtne: aeg, aeg, aeg. Mida pole seda pole, Kuldari ööpäevad peaksid olema vähemalt 48 tunnised, et kõik tegemised tehtud saaks. Kogu ta vähene vaba aeg läinud "kurja kutsika" peale, kahte jumalat raske teenida. Nüüd siis ma üritan majandada selle liikuriga, eks ta omal ajal vähe pooleli jäi.
Pühapäev sai veedetud klubi garaazis, Ermo-sõber vahetas ära gaasipedaali vedru, nüüd inimlik sõita. Eeline vedru pärines vist Lada tagasillalt, jube raske oli Sai ka niisama mukitud - lakutud, tõsisemad tööd ees. Mootor ei tööta hästi.klapid klõbisevad ja tikub natuke puterdama ja tühikäigul lonkama, reede läheb diagnostikasse ja regullimisse Hannese juurde (Speedster). Peale seda Martin regullib ära käigukasti ja mootori omavahelise suhtlemise, hetkel vahetab käike liiga kõrgetel pööretel. Suuremates asjadest veel ees sadulsepa külastamine, kahjuks keemiline pesu siiski salongi uueks ei tee kui ikka kulunud ja väsinud
Ehk siis mingi aeg saab auto uue ja uhke toa. Esiklaas uus olemas ja ootab vahetust, sellega üritan ise hakkama saada. AMG Penta veljed värvimises, üleeilse seisuga oli jäänud veel paar "pintslitõmmet" ja valmis nad ongi.
Suur mure on roolikarbiga, lõtk on pehmelt öeldes hoomatav Õnneks on doonorist roolikarp järgi, vaja Kadrinast ära tuua, loodetavasti on korralikum....
Pisiasjades on ära murtud sihik, selle lubas Janek reede tuua.
Hetkel suurt miskit meelde ei tule, eks lisan kui miskit veel. Hetkel kütusekulu 100% linnasõidul 15 liitrit sajale, sai täpselt ära mõõdetud. Lonkava mootori kohta polegi paha, eks näis mis peale "südamearsti" teeb.
Paar viletsat pilti ka moblaga tehtud, ehk peale Pentasi ja pesu saab korralikuma aparaadiga teha:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...