31-05-2011, 06:43 PM
(31-05-2011, 06:04 PM)stihl Kirjutas:(29-05-2011, 12:45 AM)denis23 Kirjutas: Näiteks, see auto siin ei tundu restaureerimist vajav:
http://www.hymanltd.com/search/details.a...ordcount=3
Denis, siin ma küll vaidleks.
See auto on 44 aasta vana ja ma ei loodaks mitte ühegi kummist detaili peale, mis vähegi mingit õlirõhku pidama on algselt mõeldud. Ehk kõik need asjad peaks vahetama. Kaugele sellisega Sa ilma remondita ei jõua. Pidurid, vedrustus, kõikide mehhanismide servod, mootori, kasti, silla tihendid jne - kõik peaks 100% üle käima võrdub vahetama.
Nahksisu - õmblemisel kasutatud niit lihtsalt pehmeneb 40 aastaga ära ja iste laguneb. Isegi, kui seda 80 korda kogu elu jooksul on nahahooldusvahendiga töödeldud nii nagu peab ja nagu müüja väidab. (Ehk kaks min. korda aastas....). Istud sisse ja oops! I did it again...
Kroom - lähedalt pilte pole. Tegelikult on terasosadel kerge muster tekkinid, silumiinist asjadel pitting kindlasti. Õhuvõtuavad esiklaasi juures, sihik jne. Kõik tahavad vana mahavõtmist ja uut kroomi, vastasel korral teda lähedalt vaadata ei kannata.
Värvkate - olen näinud peaaegu veatut värvi, aga maha kraapides on all roosteuss. Selline elukas:
See oli peaaegu keset katust, värv seal peal oli perfect. Lihtsalt igaks juhuks sai maha kraabitud.
Ehk: kui tal hiljuti bare metal respray`d pole tehtud (kirjas on, et lihtsalt üle värvitud), on selliste asjade esinemine suht tõenäoline. Ja sellise auto ülevärvimise hinda võid ntx. Benefitist küsida. Esialgu nad isegi ei vaevu vastama Sulle, kui meil tuleb mõnest kohalikust serverist...
See auto vajab täistaastamist. For sure.
Aga muidu, suht lihtne projekt. Vähemalt tundub, et keegi pole midagi põhjalikult tuksi keeranud, kere on sirge ja kolvirõnga lukuvahe isegi veel tehase normi piires...läbisõitu võib sellistel vast uskuda ja Mercedes-Benz raud kestab.
Nii...üritan vastata.
Hart ei ole nõus. Inglismaal ma olen hulganisti näinud Rollse ja Bentleyd mis on 30-35 a. vana, millel on originaalne värv (või üks kord ülevärvitud) ja sisu, ning ideaalne mehaanika ning pole kunagi restaureeritud. Võin viimasest autost ka pildid näidata - 1984 a, 35 000 mileage.
Lihtsalt on igaastase hooldusega paar-kolm 000 GBP-d läinud.
Tulemuseks - jätkuvalt uus auto. Kui sa sõidad suve jooksul 2500 km ning seejärel teed hooldust 2500 GBP, siis ka 40 aasta pärast ei vaja auto erilist restaureerimist. Eriti kui autojuht ka olemas.
See auto pole 50 aastat garaazis pukkidel seisnud mingi Karksi-Nuia pensionäri käest. See on olnud hobi-esindussõidukina kasutusel. Ja seal ka hooldusajaloost juttu. See tähendab, et suure tõenäolisuselga suur osa neist kummidest-tihenditest on seal vahetatud korralise hoolduse käigus.
Täpselt nii nagu näiteks sinule tuttav Rover mis ei olnud kaugeltki kellegi esindusauto - aga näiteks mõni cluster oli varem omanike poolt tehtud (pidurid/mootor/summuti, roolikarp, vedrustus) ja mõni säilis originaalsena ja töötab aga vajab tegemist (näiteks k-kast)
Täpselt sama moodi kroomiga - osa asju (mis kõige probleemsed) on ülekroomitud, osa mitte.
Aga see ei ole Rover P5, see on Mercedes w100, arvesta sellega. Ei ole daily-driver ühe sõnaga.
Selles ongi W600 eelis, et selle omanikud võivad olla kas väga jõukad või lihtsalt jõukad, muu on ikka erand.
Jutt sellest, et kõik-kõik detailid on W100-l unikaalsed on täielik jama - tõendiks võin näidata piduripedaalikate numbri mis on maha võetud W116-lt.
Tegemist ei ole Kopli taksoga. Need autod on tavasiselt hoitakse.
Nii et esitleks. See võib vajada remondi aga siiski mitte restaureerimist. On ikka erinevad asjad minu arust.
Värvi ja kroomi ja sisu kohta - jah, võib juhtuda et see pole perfektne ning vajab uuendamist/värskendamist.
Ja palju selle uuendamine siis maksab?
Nahk on seal täiesti sama mustriga millega kõik teised sama aja Mercedesed on. 75 EURi m2. Cognac, koodi ei mäleta. Analoogne - põrandakatted, Suede kas pambos või cognac. Kallite mudelite standart. Maksab uuenda proffesionaalsel saksa töökodal 600 EURi. Värv ja kroom on samasugused kui ükskõik teisel autol.
Ma arvan et saad teha diili värv-kroom-polster-kummid ca 10 000 EURiga. Tipptasemel. Ja mehaanika kui maksab siis võib olla sama palju (arvestan et võib olla mõni asi võib siiski p-s olla - näiteks käigukast või mootor. aga mitte kõik need)
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/