31-05-2011, 06:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2011, 06:22 PM ja muutjaks oli stihl.)
(29-05-2011, 12:45 AM)denis23 Kirjutas: Näiteks, see auto siin ei tundu restaureerimist vajav:
http://www.hymanltd.com/search/details.a...ordcount=3
Denis, siin ma küll vaidleks.
See auto on 44 aasta vana ja ma ei loodaks mitte ühegi kummist detaili peale, mis vähegi mingit õlirõhku pidama on algselt mõeldud. Ehk kõik need asjad peaks vahetama. Kaugele sellisega Sa ilma remondita ei jõua. Pidurid, vedrustus, kõikide mehhanismide servod, mootori, kasti, silla tihendid jne - kõik peaks 100% üle käima võrdub vahetama.
Nahksisu - õmblemisel kasutatud niit lihtsalt pehmeneb 40 aastaga ära ja iste laguneb. Isegi, kui seda 80 korda kogu elu jooksul on nahahooldusvahendiga töödeldud nii nagu peab ja nagu müüja väidab. (Ehk kaks min. korda aastas....). Istud sisse ja oops! I did it again...
Kroom - lähedalt pilte pole. Tegelikult on terasosadel kerge muster tekkinid, silumiinist asjadel pitting kindlasti. Õhuvõtuavad esiklaasi juures, sihik jne. Kõik tahavad vana mahavõtmist ja uut kroomi, vastasel korral teda lähedalt vaadata ei kannata.
Värvkate - olen näinud peaaegu veatut värvi, aga maha kraapides on all roosteuss. Selline elukas:
See oli peaaegu keset katust, värv seal peal oli perfect. Lihtsalt igaks juhuks sai maha kraabitud. Ja sa ei tea kunagi ette, millal ta seal "plahvatab" ning värvi üles kergitab...
Ehk: kui tal hiljuti bare metal respray`d pole tehtud (kirjas on, et lihtsalt üle värvitud), on selliste asjade esinemine suht tõenäoline. Ja sellise auto ülevärvimise hinda võid ntx. Benefitist küsida. Esialgu nad isegi ei vaevu vastama Sulle, kui meil tuleb mõnest kohalikust serverist...
See auto vajab täistaastamist. For sure.
Aga muidu, suht lihtne projekt. Vähemalt tundub, et keegi pole midagi põhjalikult tuksi keeranud, kere on sirge ja kolvirõnga lukuvahe isegi veel tehase normi piires...läbisõitu võib sellistel vast uskuda ja Mercedes-Benz raud kestab.