29-05-2011, 10:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2011, 11:09 PM ja muutjaks oli denis23.)
(29-05-2011, 09:30 PM)Riho-Peeter S. Kirjutas: Denis, ära nüüd palun isiklikult võta, aga tõsistele MB600 huvilistele võin oma kogemustest hinnad öelda:
- MB600 SWB täielikku restaureerimist vajav vrakk: alates EUR 15 tuh.
- MB600 landauleti täielikku restaureerimist vajav vrakk: viimane müüdi 2009.a. RM oksjonimaja poolt hinnaga EUR 400 tuh., rohkem neid pole
- MB600 SWB, mis sõidab, kuid vajab remonti/taastamist: alates EUR 30 tuh.
- MB600 täielik restaureerimine Mercedes-Benz Classic Centeris (ja kolme-nelja sellele mudelile spetsialiseerunud konkurendi juures): ca EUR 400 tuh.
- MB600 SWB ideaalkorras (s.t. peale hiljutist restaureerimist sellele mudelile spetsialiseerunud töökojas): ca EUR 200 tuh.
- MB600 pullman ideaalkorras: ca EUR 400-700 tuh.
- MB600 landaulet ideaalkorras: EUR 1,5 milj.
- MB600 erimudelid (kuulikindel, 6-ukseline pullman, kupee): kallimad tavamudelist
Foorum on oma isikliku arvamuse avaldamiseks. Ei saa pahaks panna, kui keegi arvab, et MB600 hinnaga USD 100 tuhat on ideaalses korras ja restaureerimine maksab alla USD 50 tuh. Vaba maailm ju. Puutusin selle mudeliga teiste eksootiliste hulgas mõned aastad tagasi intensiivselt kokku ja räägin lihtsalt oma kogemustest.
Tuleb sm. Tihhonovi sõnavõtuga täiesti nõustuda, et MB600 oli oma aja absoluutne tehnikaime. See on tõesti väga keeruline auto, millel esmakasutatud tehnilistest lahendustest paljud hiljem teistele mudelitele ei jõudnudki. Selle kõrval on Rolls-Royce üsnagi arhailine. MB600 tehniline tase on kahtlemata tema voorus. Samas on MB600 keerukus ka tema nõrkus. MB600 on sageli võrreldud Rolls-Royce Phantom V-ga. Arvan, et see võrdlus on õigustatud. Kui mul oleks valida, kumba osta, siis eelistaksin kindlasti Rolls-Royce Phantom V. Rolls-Royce tootis oma autosid vanasti põhimõttel, et autojuht peab neid suutma ise hooldada. Lihtne hooldus on ilmselt põhjuseks, miks haruldasemad Rolls-Royce'id peaaegu eranditeta tänaseni sõidukorras on. Kui MB tehas veel MB600-le tehnilist tuge pakkus, oli neil Stuttgartis ametis üks spetsiaalne mehaanik, keda kutsuti "lendavaks arstiks". See lendas üle maailma MB600 omanike juurde autosid remontima. Kui MB tehase tugi 1980-ndate keskel ära jäi, siis jäid MB600-d enamuses seisma. Arvatakse, et alles on neist autodest 2/3 tänaseni, kuid paljude tehniline seisukord on murettekitav.
Miks ma pean seda isiklikult võtta? Minule väga meeldivad need arutelud.
Sinu poolt toodud hindadest ma kohe heidan kõrvale kõik Landauletid, Pullmanid, Elvis Presley ja John Lennoni ja muu stuff. See on minu jaoks stratosfäär ning mina sinna ei kipu.
Restaureerimine MB Classic ja muudes "kõva nimega" üritustes samuti - täpselt sama (või peaaegu sama) eelarvega tehakse seal ka lihtsamad autod. Ehk siis võtmesõna siin mitte W100, vaid MB Classic või Mirbach või what ever veel.
Sa ju nägid minu poolt toodud kuulutuse. On ju normaalne masin, isegi arvestades, et fotod võivad asja kaunimaks teha. Ja ilmselt, mõistad, et omanik seda müüs diilerile oluliselt odavamalt, kui see praegu müüakse.
Kogu minu lugupidamise Sm.Tihhonovi juures, ma ei saa temaga nõustuda. Ilmselt, muu hulgas, ei olnud tal õnnetust parandada 1955 aasta fotoelementidel baseeruva kaugtulede automaatikat (see sama Twilight Sentinel), või sama aasta automaatjaama otsinguga lambidel raadiot, või siis natukene hilisemat hävituslennukist pärit mehaanilist ABS-i (Dunlop Maxaret), mida on autodele pandud toodetud 300 tk..., või...mis iganes...
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/