29-05-2011, 08:59 PM
Denis, ütlesin lihtsalt, et mitte ühtegi W116 ei tasu rahalises mõttes taastada. Tasub leida võimalikult heas korras auto ja seda hiljem regulaarselt hooldada. W116 on väga hea auto ja kõlbab suvisel ajal ka igapäevaseks sõitmiseks.
Kui ise talveõhtuti garaažinurgas W116 taastamisega tegeleda (teades ette, et see rahaliselt ära ei tasu), siis rahalises mõttes tasuks ette võtta kõige väärtuslikum W116 ehk 450SEL 6,9. Selle auto taastamisega saab osav meistrimees ise hakkama.
W116 280S-i leiab heas sõidukorras EUR 10-15 tuh. eest. W116 450SEL 6,9 leiab heas sõidukorras EUR 30-40 tuh. eest.
Üliväikese läbisõiduga ja uuega samaväärseid W116-tüüpi autosid aeg-ajalt müügile tuleb. Alles märtsis oli Saksamaal üks W116 450SEL 6,9 müügil hinnaga EUR 75 tuh. ja see müüdi väga kiiresti ära. Mõni aasta tagasi müüdi paar tuhat kilomeetrit sõitnud W116 280SE-d hinnaga peaaegu EUR 40 tuh.
Kui auto on plaanis osta sagedaseks kasutamiseks, ei ole ilmselt mõtet osta liiga ideaalses optilises korras autot. Tuleb paar kriimu parklas peale ja väärtus kohe langeb. Sagedase kasutamise puhul piisab, kui auto on lihtsalt heas korras.
Kui ise talveõhtuti garaažinurgas W116 taastamisega tegeleda (teades ette, et see rahaliselt ära ei tasu), siis rahalises mõttes tasuks ette võtta kõige väärtuslikum W116 ehk 450SEL 6,9. Selle auto taastamisega saab osav meistrimees ise hakkama.
W116 280S-i leiab heas sõidukorras EUR 10-15 tuh. eest. W116 450SEL 6,9 leiab heas sõidukorras EUR 30-40 tuh. eest.
Üliväikese läbisõiduga ja uuega samaväärseid W116-tüüpi autosid aeg-ajalt müügile tuleb. Alles märtsis oli Saksamaal üks W116 450SEL 6,9 müügil hinnaga EUR 75 tuh. ja see müüdi väga kiiresti ära. Mõni aasta tagasi müüdi paar tuhat kilomeetrit sõitnud W116 280SE-d hinnaga peaaegu EUR 40 tuh.
Kui auto on plaanis osta sagedaseks kasutamiseks, ei ole ilmselt mõtet osta liiga ideaalses optilises korras autot. Tuleb paar kriimu parklas peale ja väärtus kohe langeb. Sagedase kasutamise puhul piisab, kui auto on lihtsalt heas korras.