29-05-2011, 01:57 PM
Niisiis. Õlivahetus tehtud ja kõik toimib. Käiguvahetused oluliselt sujuvamad. Ja kahtlane susin-sirin tugeval kiirendamisel on kah kadunud.
Märgin ära siis asjade käigu juhuks kui keegi tahab veel iseseisvalt sellist tööd ette võtta.
Filtri ja tihendi komplekt koos 6liitri ATF Dextron II õliga maksis 50 EUR-i Nüüdseks siis juba LAKI tn MB varuosade poes
Enne alustamis tuleks käigukasti õli soojaks sõita. Voolab paremini.
1. Keerata trafot kruvikeerajaga mootori pöörlemise suunas kuni leiad õlikorgi.
2. Avad nii trafo kui käigukasti õlikorgi ja lased mõlemad tühjaks voolata.(Järjekord pole oluline, ise alustasin trafost.)
3. Seejärel avad 6 poldiga kinnitatud käigukasti õlivanni. (Ettevaatust see ei jookse õlikorgist täiesti tühjaks.)
4. Seejärel eemaldad vana õlifiltri mis on kinnitatud kolme ristpeaga kruviga.
(Ettevaatust ka seal, sest see ei voola õlist ise täiesti tühjaks.) Seejärel paigaldad uue filtri.
5. Jälgi, et õlivanni ja kasti tihendi kokkupuutepinnad oleks kõik korralikud ja puhtad.
Ning seejärel paigalda korralikult puhastatud õlivann oma kohale koos uue tihendiga.
Jälgi et kõik õlikorgis saavad kinni.
6. Kalla tagasi niipalju õli kui kastist välja tuli. (Minu puhul ca 6.5L)
7. Käivita mootor ja vaheta kõik käigud läbi peatudes igal käigul paar sekundit.
Lase soeneda ja kontrolli õlitaset. Vajadusel lisa juurde.
Ja ongi kõik.
Loodan et ei saanud väga segane jutt.
Märgin ära siis asjade käigu juhuks kui keegi tahab veel iseseisvalt sellist tööd ette võtta.
Filtri ja tihendi komplekt koos 6liitri ATF Dextron II õliga maksis 50 EUR-i Nüüdseks siis juba LAKI tn MB varuosade poes
Enne alustamis tuleks käigukasti õli soojaks sõita. Voolab paremini.
1. Keerata trafot kruvikeerajaga mootori pöörlemise suunas kuni leiad õlikorgi.
2. Avad nii trafo kui käigukasti õlikorgi ja lased mõlemad tühjaks voolata.(Järjekord pole oluline, ise alustasin trafost.)
3. Seejärel avad 6 poldiga kinnitatud käigukasti õlivanni. (Ettevaatust see ei jookse õlikorgist täiesti tühjaks.)
4. Seejärel eemaldad vana õlifiltri mis on kinnitatud kolme ristpeaga kruviga.
(Ettevaatust ka seal, sest see ei voola õlist ise täiesti tühjaks.) Seejärel paigaldad uue filtri.
5. Jälgi, et õlivanni ja kasti tihendi kokkupuutepinnad oleks kõik korralikud ja puhtad.
Ning seejärel paigalda korralikult puhastatud õlivann oma kohale koos uue tihendiga.
Jälgi et kõik õlikorgis saavad kinni.
6. Kalla tagasi niipalju õli kui kastist välja tuli. (Minu puhul ca 6.5L)
7. Käivita mootor ja vaheta kõik käigud läbi peatudes igal käigul paar sekundit.
Lase soeneda ja kontrolli õlitaset. Vajadusel lisa juurde.
Ja ongi kõik.
Loodan et ei saanud väga segane jutt.