29-05-2011, 12:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2011, 03:45 PM ja muutjaks oli denis23.)
Tänud pika haritava postituse eest.
Sinul on oma arvamus, minul on oma.
Jah, W100 ON väga keeruline auto. Aga selle auto eelis, et need on reeglina PALJU paremas korras kui keskmine vana auto. Just sellepärast et see on olnud kogu aeg kallis ja kuulus rikkate inimeste mänguasjade hulka. Ja põhimõtteliselt, ütlen, et neil on kõikidel väikesed läbisõidud. Just sellepärast et sõitsid need vähe võrdlemisi.
Näiteks, see auto siin ei tundu restaureerimist vajav:
http://www.hymanltd.com/search/details.a...ordcount=3
Müüjaks on üks kallimatest vana autode diileritest USAs. Hind 67 000 USD. Ilmselt võib ka tingida.
Eraisiku käest saab sellise ka 50 000 USDina ja allapoole.
Mitte et minul oleks need 50k jalaga segada, aga ei ole just kõige kallim automudel turul. Sa ilmselt tead, et 50 000 USDi see on tase millest seal kollekstionääriautod alles algavad - näiteks, on väga palju isegi sama ajastu MB mudeleid mis maksavad sama palju või rohkem - alates MB-190SL, Pagodast, W111/112 Cabrio jne.
Ja tead, iga auto taastamine on RASKE. Vähemalt kõikide suurte ja kallite autode taastamine.
Täpselt sama moodi võib mõnel yankil 56 aastat vana Autronic Eye-d restaureerida (vaata kui tahad Googlis mis seade see on), või seadistada vaakumiga töötavat kliimatroonikut ja cruise-controll, või kroomida esistange mis on 100 kg raske ja 2 m pikk, ja ei mahu ühtegi vanni, või vahetada originaalset istme polstri mida on saadaval ühes kohas maailmas ja seda on maailma teises osas...
ja täpselt sama moodi - 1953 a. Caddyl näiteks on istmed-aknad töötavad hüdraulikaga jne.
Ja W100 kasuks võib rääkida veel seda et need on reeglina kõik väga hästi hoitud oma vanuses jaoks ning võrdlemisi väikese läbisõiduga. Täpselt sama kui RRid ja muud superlimod.
Ja kui sa küsid minu käest - MIS on auto mida oleks raske restaureerida - siis näiteks see on see:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Buick-Sky...ucks#v4-43
Sest siin tõesti on number ja ämber, ja sellist autot on toodetud väga väga vähe.
Või siis näiteks hiljuti oli võimalik saada imeodavalt Packard erikerega woody, mida tehti 15 tk, ning sellest woodyst on jäänud ainult mõni mädanenud puutükk....
Eks siis lihtsalt minul on oma arvamus asjast...
Muide, nut-and-bolt on väljend mis tähendab ikkagi et auto on algosadeks lahti võetud kuni needide ja kruvideni (mida samuti taastatakse) välja.
Ehk siis tulemusena on uus (või kui omanik soovib, parem kui uus) auto.
Sellist restaureerimist kui auto lihtsalt ülevärvitakse ja tehakse salong korda nimetatakse teist moodi - "frame on", "rolling", "cosmetical" etc.
Üldiselt aga see kuidas toredad vanakraami müüjad ameerikas need väljendid tõlgendavad, see on nende asi. Üldiselt, peab tundma nende sõnavara, kuna see on tõesti omamoodi oopera. Eriti definitsioonide osas. Aga ega meie ei pea need järgima.
Sinul on oma arvamus, minul on oma.
Jah, W100 ON väga keeruline auto. Aga selle auto eelis, et need on reeglina PALJU paremas korras kui keskmine vana auto. Just sellepärast et see on olnud kogu aeg kallis ja kuulus rikkate inimeste mänguasjade hulka. Ja põhimõtteliselt, ütlen, et neil on kõikidel väikesed läbisõidud. Just sellepärast et sõitsid need vähe võrdlemisi.
Näiteks, see auto siin ei tundu restaureerimist vajav:
http://www.hymanltd.com/search/details.a...ordcount=3
Müüjaks on üks kallimatest vana autode diileritest USAs. Hind 67 000 USD. Ilmselt võib ka tingida.
Eraisiku käest saab sellise ka 50 000 USDina ja allapoole.
Mitte et minul oleks need 50k jalaga segada, aga ei ole just kõige kallim automudel turul. Sa ilmselt tead, et 50 000 USDi see on tase millest seal kollekstionääriautod alles algavad - näiteks, on väga palju isegi sama ajastu MB mudeleid mis maksavad sama palju või rohkem - alates MB-190SL, Pagodast, W111/112 Cabrio jne.
Ja tead, iga auto taastamine on RASKE. Vähemalt kõikide suurte ja kallite autode taastamine.
Täpselt sama moodi võib mõnel yankil 56 aastat vana Autronic Eye-d restaureerida (vaata kui tahad Googlis mis seade see on), või seadistada vaakumiga töötavat kliimatroonikut ja cruise-controll, või kroomida esistange mis on 100 kg raske ja 2 m pikk, ja ei mahu ühtegi vanni, või vahetada originaalset istme polstri mida on saadaval ühes kohas maailmas ja seda on maailma teises osas...
ja täpselt sama moodi - 1953 a. Caddyl näiteks on istmed-aknad töötavad hüdraulikaga jne.
Ja W100 kasuks võib rääkida veel seda et need on reeglina kõik väga hästi hoitud oma vanuses jaoks ning võrdlemisi väikese läbisõiduga. Täpselt sama kui RRid ja muud superlimod.
Ja kui sa küsid minu käest - MIS on auto mida oleks raske restaureerida - siis näiteks see on see:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Buick-Sky...ucks#v4-43
Sest siin tõesti on number ja ämber, ja sellist autot on toodetud väga väga vähe.
Või siis näiteks hiljuti oli võimalik saada imeodavalt Packard erikerega woody, mida tehti 15 tk, ning sellest woodyst on jäänud ainult mõni mädanenud puutükk....
Eks siis lihtsalt minul on oma arvamus asjast...
Muide, nut-and-bolt on väljend mis tähendab ikkagi et auto on algosadeks lahti võetud kuni needide ja kruvideni (mida samuti taastatakse) välja.
Ehk siis tulemusena on uus (või kui omanik soovib, parem kui uus) auto.
Sellist restaureerimist kui auto lihtsalt ülevärvitakse ja tehakse salong korda nimetatakse teist moodi - "frame on", "rolling", "cosmetical" etc.
Üldiselt aga see kuidas toredad vanakraami müüjad ameerikas need väljendid tõlgendavad, see on nende asi. Üldiselt, peab tundma nende sõnavara, kuna see on tõesti omamoodi oopera. Eriti definitsioonide osas. Aga ega meie ei pea need järgima.
Dodge WC52 1943
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/
Buick Century Riviera 1955
Volga GAZ-21i 1960
Cadillac Fleetwood 1967
Rover P5B 1973
Mercedes 280S 1977
Autodepäevikud ja blogi: http://www.drive2.ru/users/kolomenski/