24-05-2011, 01:13 PM
(24-05-2011, 12:15 PM)2015c Kirjutas: Kui korra mootoril ära teed, kuna jälle? Iga õlivahetus?
(24-05-2011, 10:46 AM)Gandiline Kirjutas:(12-05-2011, 01:01 AM)hannes_s Kirjutas: Kas keegi on proovinud ka Mercedes Benz sõidukite tagasilla reduktorisse XADO kuuri teha? Väidetavalt peaks selliste ulumise probleemide korral aitama.
Mul endal ulub siis, kui nagu vedu taga pole (käik sees ning kergelt gaasi järgi anda, siis tuleb kerge undamine sisse). Tühikäigul veeredes ei unda.
Jah, mina olen XADO kuuri teinud. Nii diffritele, mootoritele, kastidele. G ja E klassile. 5 aastat toppinud seda igale poole ja asi töötab nii nagu nad räägivad. Iga kord ikka imestan, et kui vaikseks see asjad teeb ja kuidas mootorile tuleb jõud tagasi sõltumata selle vanusest. Ainuke asi mida see ei suuda parandada tundub olevat õlirõngad, kuigi õlikadu väheneb ka sõltumata sellest. muus osas 10+.
Praegu olen seda just tegemas oma 4WD volkarile. Kõik kastid, sillad ja mootor.
Soovitan väga proovida, enne kui midagi uut osta, sest raha kokkuhoid on märkimisväärne. Ja kui tõesti ei õnnestu, siis ei ole kadu eriti tuntav.
Jutt siis taastusgeelidest. Ainult nende toodetud õlist ei piisa, et diffri undamine kaoks. Neid taastusgeele võib segada ükskõik mis marki õlidega, et kui on mingid lemmikud ja ei taha õli marki vahetada. Geeli lisamine võiks toimuda muidugi koos õlivahetusega, et see siis saaks seal tööd teha pikalt. Undamine kaob enamasti juba esimese pikema maanteesõiduga 100-200km järel või isegi varem, kui väiksem viga. Loomulikult tasub rehvirõhud ka enne üle vaadata
Nende jutu järgi üks töötlus mootorile (kolmeastmeline töötlus, ehk 3x iga 100 km järel üks tuub lisades) kestab 60 000 km kui sõita teiste õlidega, kui nende omaga siis rohkem ei pea töötlema, kuna mingi x kogus neil seda seal õli sees. Ma ise olen teinud nii, et teen korra selle korraliku töötluse ja siis lisan kord aastas 1 tuubi, a´la kevadine talviste külmkäivituste taastusravi. Kastidele reduktoritele lihtsalt üks töötlus tehtud ja rohkem pole vajadust tundnud. neid õlisid ju ka nii tihti ei vaheta. Eks kui jälle undamine märku annab, siis uuesti. Asja mõte on selles, et suures plaanis taastab see aine liikuvatel pindadel mingi 80% kulumisest. Ehk siis kuulid saavad oma mõõtmed tagasi ja liugpinnad saavad kihi lisaks.
Hea on tunda, et ka auto liikumine muutub kuidagi "libedamaks" ülekandemehhanismid ilmselt liiguvad väiksema hõõrde tõttu paremini, ehk võtavad vähem jõudu.
Soovitan sellesse mitte suhtuda nagu tavalisse õlilisandisse mis lihtsalt õli paksendab või muu taoline. Teeb tõesti seda, mida nende kodukas räägib.
Ketiga mootoritele vahekastidele soovitan 1 tuub lisaks panna tavatöötlusele.