19-05-2011, 12:26 PM
(19-05-2011, 09:55 AM)V@hh Kirjutas:(19-05-2011, 12:41 AM)janek126 Kirjutas: Ma ei tea kas sul on vedanud aga mina olen oma MB-del (ca10 tk), pooltel süüteluku ära vahetanud.
Enamus muidugi võtme/luku kulumisest tingituna, kuid ka tagumise klemmosa pärast.
Olnud kah mb sid isegi üle kümne, kuid midagi sellist pole kohanud.
Luku mehhaanilist osa tuleks vahetevahel määrida, ei ta siis kulu
Klemmplaat rikneb siis kui läbi süüte aretatakse igasugu "lisasid" ja tümakat milliste voolutarvet klemmplaat lihtsalt ei kannata välja, kontaktid kuumenevad, lähevad pehmeks ja ongi...
Asi oli täna järgmine: hakkasin siis käivitama ja tegin seda äkki oma paarkümmend korda kuid ei sussugi...siis võtsin armatuuri plastiku lahti ja katsusin käega süüteluku tagust ja seal mingi pistik,tundus nagu kehvalt ühenduses olema ja lükkasin ta paikka,peale poolt päeva sõittu ja käivitamisi pole olnud probleeme aga siiski teen ta täna uuesti lahti ja vaatan kas on mingid klemmid väsinud et ei püsinud paigas,täna ka kanalile minek ja vaatan mis seal käigukasti küljes olevad juhtmed teevad