17-05-2011, 10:38 AM
Kas küünlad lööb märjaks?
Kui streikival mootoril on küünlad märjad, siis tasub kriitiliselt üle kaeda ka kõrgepingeosa. Kuigi normaalrõhul võib küünal sädet näidata, ei pruugi survetakti lõpu tingimustes enam sädet olla.
Ma olen ise selle sümptomiga hädas olnud. Vigane oli tookord jaoturikaas...
Kui küünlad on kuivad, siis võib ju proovida ÕKM taldrikut allapoole vajutada käivitamisel. Kui see aitab, on ka see pea vigane. Kui ka siis ei löö küünlaid märjaks, tuleb hakata uurima, miks kütus pritsepeasse ei jõua.
Ottomootorile on vaja kahte aja - kütust ja sädet, õigel ajal ning koguses
Muide, see ei ole ainult õhukulumõõtja, vaid kogu pritsepea tarkus on selles kopsikus sees.
Kui streikival mootoril on küünlad märjad, siis tasub kriitiliselt üle kaeda ka kõrgepingeosa. Kuigi normaalrõhul võib küünal sädet näidata, ei pruugi survetakti lõpu tingimustes enam sädet olla.
Ma olen ise selle sümptomiga hädas olnud. Vigane oli tookord jaoturikaas...
Kui küünlad on kuivad, siis võib ju proovida ÕKM taldrikut allapoole vajutada käivitamisel. Kui see aitab, on ka see pea vigane. Kui ka siis ei löö küünlaid märjaks, tuleb hakata uurima, miks kütus pritsepeasse ei jõua.
Ottomootorile on vaja kahte aja - kütust ja sädet, õigel ajal ning koguses
Muide, see ei ole ainult õhukulumõõtja, vaid kogu pritsepea tarkus on selles kopsikus sees.