13-05-2011, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2011, 10:48 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Autost teemat oodates küsin mootorist pilti. Kust see 54 kW pärineb? Ma kaldun arvama, et seal on ikka OM617 oma 65 kWga.
Sellel on ikka tavalised, mitte nivooamordid (need tunneb ära amorti mineva õlitoru järgi)? KAsuta ikka õliamorte, S gaasi ei taha...
Tahhomeetri saab panna tööle iga mootoriga. Kui tahad ise teha, uuri kasutaja hannes_s teemasid. Kui tahad lihtsalt näitama saada, siis suhtle kasutaja hents99-ga - tema Tartu kandis toimetab.
Kas keegi lükkab ümber mu väite, et sellele mudelile istuvad füüsiliselt alla kõik tavalised (ilma ABS/ASR) 114/115/123/126 difrid? ABSi sellele ju ei ole?
Tarviktiivad vajavad palju ümbertegemist, et hästi istuma saada. Selles mõttes on originaalid paremad. Paljud teevad nii, et lõikavad ostetud tarviku küljest vajalikud tükid ja paikavad ära originaali. Nii jäävad jooned ja üleminekud paika. Roosteta originaali leidmise tõenäosus läheneb nullile...
Sellel on ikka tavalised, mitte nivooamordid (need tunneb ära amorti mineva õlitoru järgi)? KAsuta ikka õliamorte, S gaasi ei taha...
Tahhomeetri saab panna tööle iga mootoriga. Kui tahad ise teha, uuri kasutaja hannes_s teemasid. Kui tahad lihtsalt näitama saada, siis suhtle kasutaja hents99-ga - tema Tartu kandis toimetab.
Kas keegi lükkab ümber mu väite, et sellele mudelile istuvad füüsiliselt alla kõik tavalised (ilma ABS/ASR) 114/115/123/126 difrid? ABSi sellele ju ei ole?
Tarviktiivad vajavad palju ümbertegemist, et hästi istuma saada. Selles mõttes on originaalid paremad. Paljud teevad nii, et lõikavad ostetud tarviku küljest vajalikud tükid ja paikavad ära originaali. Nii jäävad jooned ja üleminekud paika. Roosteta originaali leidmise tõenäosus läheneb nullile...