10-05-2011, 06:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2011, 07:08 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Vähemalt S600L piltide põhjal pole alust jutus kahelda. Paistab igatepidi originaal ja turul olnud 600-stest üks korralikum kui mitte kõige korralikum. Olen neil suht pidevalt silma peal hoidnud kuna ka enda unistustegaraazhis oleks antud mudelil oma koht.
M120 mootori kohta käib ju lausa legend et korras mootori korral ei tohi sellele asetatud münt pikali kukkuda
Auto paistab oma hinda väärt olevat ja Mercedese puhul kehtib alati reegel-osta nii kallis/heas korras kui vähegi võimalik sest hilisem taastamine/remont läheb kokkuvõttes hoopis kallimaks jaa nii korralikku ikkagi ei saa. Ega ta mõni Opel pole et LADA juppidest kokku saaks klopsida-korralik A-osadega remont/taastamine on väga kulukas ettevõtmine.
Usu mind-see esmapilgul suurena näiv 3k eur vahe kulub sul kehvemas seisundis isendi taastamisel nagu nöiaväel ja tuleb veel puudugi.
Hetkel ei tulegi muid mudeleid pähe kuid jah enda oma kõik kiitnud just vaikuse üle-siledal maanteel kulgeb tõesti nagu siid
Edu!
Niipalju kui ise TQHQ foorumist jm USA-kate maaletoojate käest 94'-96' Chevrolet Impala SS importimisest küsisin siis kõlas paraja peavaluna-kuna USA on Eestist vähe suurem siis peab esmalt arvestama auto ASUKOHAGA ehk transpordiga asukohast konteinerini. Seejärel konteineri rent ja vist isegi kuudepikkune loksumine merel. Konteineri avanemisel aga ei pruugi pilt just ilus olla-auto võib olla transpordil üpris tõsiselt kahjustatud. Lisaks igasugu Tollimaksud, E-märgistusega klaasid/tuled jne jne. Ühesõnaga ostsin Eestist Jaapanist toodud CL600.
M120 mootori kohta käib ju lausa legend et korras mootori korral ei tohi sellele asetatud münt pikali kukkuda
Auto paistab oma hinda väärt olevat ja Mercedese puhul kehtib alati reegel-osta nii kallis/heas korras kui vähegi võimalik sest hilisem taastamine/remont läheb kokkuvõttes hoopis kallimaks jaa nii korralikku ikkagi ei saa. Ega ta mõni Opel pole et LADA juppidest kokku saaks klopsida-korralik A-osadega remont/taastamine on väga kulukas ettevõtmine.
Usu mind-see esmapilgul suurena näiv 3k eur vahe kulub sul kehvemas seisundis isendi taastamisel nagu nöiaväel ja tuleb veel puudugi.
Hetkel ei tulegi muid mudeleid pähe kuid jah enda oma kõik kiitnud just vaikuse üle-siledal maanteel kulgeb tõesti nagu siid
Edu!
(10-05-2011, 06:51 PM)kaido Kirjutas: Kas Ameerikast ei tohi tuua w140, seal leidub ilusaid isendeid.
Või on seal mingid jamad tolliga, teadjamad ehk vastavad?
Niipalju kui ise TQHQ foorumist jm USA-kate maaletoojate käest 94'-96' Chevrolet Impala SS importimisest küsisin siis kõlas paraja peavaluna-kuna USA on Eestist vähe suurem siis peab esmalt arvestama auto ASUKOHAGA ehk transpordiga asukohast konteinerini. Seejärel konteineri rent ja vist isegi kuudepikkune loksumine merel. Konteineri avanemisel aga ei pruugi pilt just ilus olla-auto võib olla transpordil üpris tõsiselt kahjustatud. Lisaks igasugu Tollimaksud, E-märgistusega klaasid/tuled jne jne. Ühesõnaga ostsin Eestist Jaapanist toodud CL600.