06-05-2011, 08:00 PM
(06-05-2011, 05:04 PM)Indrekno Kirjutas: Nii huvi pärast küsiks, et mis sellel Silberautos hooldamisel siis viga on? Kuna oma masinaga käin seal, siis oleks hea teada küll kui nad mingit jama seal hoopis kokku keeravad või tehaseprogrammi ei järgi.
Silber on tootja volitatud esindus ja hooldeettevõte. Seega on neil parim võimalik varustus ja teadmised. Teoorias... Aga pidevalt "juhtub" seal hoolduses või vähegi keerukamas remondis käinud autodel igasuguseid huvitavaid asju. Arvestades nende tausta ja töötunni hinda ei tohiks neil minna näpp suhu, kui KE-JET ei käi või Lucase pumbaga E220 soojalt ei taha käivituda, kuigi pump on kuiv. Aga tegelikkuses on neil raskusi lihtsate käigukastiprobleemide lahendamisega, rääkimata tõepoolest keerukatest tulede isesüttimistest (või mõnest muust fantoomveast) kõnealuse mudeliseeria puhul. Kui CANipidi tuleb jälitada, miks üksikult võttes tõrgeteta töötavad komponendid ei suuda nõuetekohaselt suhelda, siis on vähe kasu diagnostikaarvuti näidust - mõelda on vaja... Ning toda viimast juba igaüks ei suuda.
Kokkuvõtteks ütleks, et Silberi puhul on hinna ja kvaliteedi suhe natuke paigast, kuid uute ning värskelt garantii lõpetanud masinate puhul ju valikut ei olegi...