06-05-2011, 07:50 PM
(06-05-2011, 05:04 PM)Indrekno Kirjutas: Nii huvi pärast küsiks, et mis sellel Silberautos hooldamisel siis viga on? Kuna oma masinaga käin seal, siis oleks hea teada küll kui nad mingit jama seal hoopis kokku keeravad või tehaseprogrammi ei järgi.
Ei ole midagi viga, kõigil juhtub - muidugi sellisete hindade juures võiks harvem juhtuda või üldse mitte, aga eks w123/124 meestel pole sinna asja tõesti...
Teeme nii, et seda me siin teemas edasi ei aruta!
(04-05-2011, 12:26 PM)TmR Kirjutas: Tervist!
Plaanis endale soetada uus auto, üheks valikute hulgas jäi 11/03' E270 disla. Sooviks teada, mis tal keskmiselt remondikulu 100 000 km peale võiks olla, korraliku hooldamise puhul.
No see on ikka väga individuaalne. Mul sõber on sõitnud oma E200K'ga umbes 5-6a ja 150k km (ostes oli sõitnud 100k km). Silberisse on jäetud selle ajaga umbes 3000€. Mina olen enda omaga (sama mootor ja äsja sai 100k km täis) sõitnud ca 3a/40k km ja hooldusele on kulunud ca 500€ (Õlivahetused olen teind Silberis ja ise nt. filtrid, küünlad, pid.klotsid, termostaat, esitulede pirnid jne). Teine sõber on oma E320'ga ca 5a/50k km ajal Silberisse jätnud ca 4000€. (Ta on vedanud igasugu ehitusmatrerjale, puid, käru jne - sellest uued vedrud jne jne). Nendele hindadele lisanduvad muidugi kütus, kindlustus, rehvid. Disla kulud on ilmselt oluliselt suuremad, eriti tänu meie heale kütusele.