04-05-2011, 12:05 AM
Tere!
Plaanis käigukasti õli hakata vahetama. Oksab keegi täpselt seletada asjade käiku?
Käigukasti nr pole veel vaadanud. Aga tegemist on m103 mootoriga ja masin on aastast 89. Kast on 4 käiguline.(1,2,3+D)
Üldine protsess vist selline, et
1. Alt õli välja. Nii kastist kui torqe converterist, vastavate avade kaudu siis.
2. Kasti põhi ära alt. Vana filter ära uus asemele. Kokku.
3. Niipalju kui õli välja tuli, tuleks pealt tagasi kallata.
Ühes teemas oli kirjas et nii ei saa kogu vana õli kätte. Ja mingi selline variant, et käigukasti õli jahutuse torude kaudu saab vana õli välja pumbata?
Et kõik täpsustused ja õpetused teretulnud.
Plaanis käigukasti õli hakata vahetama. Oksab keegi täpselt seletada asjade käiku?
Käigukasti nr pole veel vaadanud. Aga tegemist on m103 mootoriga ja masin on aastast 89. Kast on 4 käiguline.(1,2,3+D)
Üldine protsess vist selline, et
1. Alt õli välja. Nii kastist kui torqe converterist, vastavate avade kaudu siis.
2. Kasti põhi ära alt. Vana filter ära uus asemele. Kokku.
3. Niipalju kui õli välja tuli, tuleks pealt tagasi kallata.
Ühes teemas oli kirjas et nii ei saa kogu vana õli kätte. Ja mingi selline variant, et käigukasti õli jahutuse torude kaudu saab vana õli välja pumbata?
Et kõik täpsustused ja õpetused teretulnud.