28-04-2011, 12:43 PM
(28-04-2011, 12:29 PM)W2intz Kirjutas: ...
või mismoodi need Mercedes-Benz insenerid on seda üldse teinud.
...
Solenoide juhitakse pulsilaiuse moduleerimise teel (PWM). Ehk neil on kaks asendit, kus on reaalselt mõõdetav pinge:
1) suletud klapil on pardapinge (12,midagi V);
2) avatud klapil pinge puudub.
Vahepealsed temperatuurid saadakse solenoide kinni klõpsides. Digimultimeetriga suurt ei mõõda, osutiriistaga võib täitsa õnnestuda. Iseenesest on praeguste ilmadega see pulss nii paar sekundit
Aga alusta sellest, et võta klapid lahti ja puhasta sinna kogunenud saastast. Ning uuri, kas Lauri viidatud (ja meite säästuka teemas pikemaltki lahatud) imuri ventilaator ikka toimetab. Ilma selleta kipub temperatuurireguleerimine olema natuke äkilisevõitu...
Kolmandaks kahtlusaluseks on rullide söed, rajad ja kinnitus plaadile (külmjoode või jootekoha lahtimurdumine).