24-04-2011, 01:54 PM
(23-04-2011, 08:38 PM)Werewolf Kirjutas:(23-04-2011, 05:57 AM)stihl Kirjutas:(22-04-2011, 07:24 PM)Werewolf Kirjutas: Ja siis on veel need variandid, kus tagasillas on kõik nii ära roostetanud, et pole mõtet seal midagi reguleerima hakata, kuna see lõppex purux poltide ja saja muu hädaga...
Mismõttes? W124-jal näiteks on (mälujärgi) 14 punkti, kust sildu saab reguleerida. Kui umbes pooled neist on reguleerimatud, mis sa arvad, kas saab auto õigeks või mitte....?
"Pole mõtet..."
Kui enam mõtet pole, siis Kuusakoski on kindel ostja sellele autole.
Siis kas sõidad oma tuiava autoga edasi ja ei nuta või vahetad need puksid koos poltidega ära, mis kinniroostetanud on.
Rohkem variante ei ole.
Loodan, et teemaalgatajal "need variandid" ei ole...
No ma pidasin silmas näitex Opel Omega tagasilda, kus kokkujoox varrastest reguleeritav, enamjaolt on need nii kinni roostetanud, et aitab ainult nende alt ära võtmine ja kruustangide vahel lahti võtmine, et need liikuma saax, kuid see tegevus ei mahu enam sillareguleerimise hinna sisse. Siis ei jää muud üle, et ütled kliendile, et keera need kodus lahti ja tule siis uuesti silda, või keerame need siin lahti, kuid see läheb rohkem maxma.
Või näitex mu enda S124-jal olid esiõõtsa poldid nii kinni oxüdeerunud, et pidin need 2 kohast poolex saagima ja uued puxid ja poldid muretsema.
Ex siin tulebki mängu see, kui palju ollaxe nõus oma auto remontimisele raha kulutama, kuna on ka selliseid kliente, kes tulevad ja tahavadki, et ainult ees kokku lahkujooxu paika sätixid, et kiirelt ja odavalt saax.
124 on tõesti võimalik reguleerida esi ja taga silda rohkem kui 202.
Tehase poolt on võimalik reguleerida 202 ainult kokku lahku jooksu nii ees kui taga.
Lisa raha eest saab osta esisilla alumistele õõtsadele eksentrik poldid kuid need annavad väga vähe juurde reguleerimist. Lisaks maksavad need poldid mõttetult palju.