22-04-2011, 07:10 PM
Kuna nüüd olen saanud sõita m6nda aega , aga pole päris rahul.
Nimelt kokku pannes selgus , et kui pumba märk on kohakuti ja kett hambus , siis jääb vändalt 10 kraadi peale.
Mina arvasin oma silmam66tu arvestades , et see on umbes pool hammast pumbast. Käima pannes esimese katsega hakkas koledasti klõbisema. Pumbast keerasin nii hiliseks kui v6imalik. Mida rohkem keerasin , seda paremaks läks.
Praegu on aga tühikäigul veidi vibra ja käivitub kehvasti. Kas see paar kraadi mõjutab seda niipalju ?
Et pean kõik lahti kiskuma ja täpselt 15 panema?
Või siis kuna küünlad sulasid vale süütega , siis äkki hoopis sai mootor ka siis viga?
Ja kas keegi oskab öelda täpsed m66dud sellele tiftile.
Mina keerasin vaakumpumba eest ära ja seal all oli auk. Kas sealt august käibki see tift sisse? Ei tahaks trervet mootori esiotsa lahti v6tta , selleks peaks ju kaane ka maha v6tma?
Nimelt kokku pannes selgus , et kui pumba märk on kohakuti ja kett hambus , siis jääb vändalt 10 kraadi peale.
Mina arvasin oma silmam66tu arvestades , et see on umbes pool hammast pumbast. Käima pannes esimese katsega hakkas koledasti klõbisema. Pumbast keerasin nii hiliseks kui v6imalik. Mida rohkem keerasin , seda paremaks läks.
Praegu on aga tühikäigul veidi vibra ja käivitub kehvasti. Kas see paar kraadi mõjutab seda niipalju ?
Et pean kõik lahti kiskuma ja täpselt 15 panema?
Või siis kuna küünlad sulasid vale süütega , siis äkki hoopis sai mootor ka siis viga?
Ja kas keegi oskab öelda täpsed m66dud sellele tiftile.
Mina keerasin vaakumpumba eest ära ja seal all oli auk. Kas sealt august käibki see tift sisse? Ei tahaks trervet mootori esiotsa lahti v6tta , selleks peaks ju kaane ka maha v6tma?