10-09-2006, 03:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2006, 03:31 AM ja muutjaks oli ralak.)
Rolz Kirjutas:Jah, nüüd usun ise ka, et üks omanik ja aastal 1926 sõitnud ja, et see reaalne läbisõit ka on......siiani ei jõua eriti kohale, et selle raha eest võib sellises konditsioonis auto saada Eestist sellise raha eest ka veel...
Muideks, Ralak, vaata saxa turgu lähemalt...Saksas see teema, et w126 on lihtsalt auto, SEL on ka auto, aga SEC on saklaste jaoks püha, mis püha......selliste hinnad hakkavad 25 000 eurost.....ehk selle eest saaks 2xw220.....Olen enda SECile ka väga huvitavaid pakkumis saanud...
Aga soovitan ka rahulikult võtta ja mitte rapsida, oota see õige ära, küll ta tuleb...iccc....autost räägime ikka siis...
mulle tundus ka kunagi äärmiselt vastuvõetamatu, et jõhkrad kupeed on Läänes erilise au sees just mingite penskarite seas, vastupidiselt meie eluoludele... aga noh elatustaset ei kannata absoluutselt ju võrreldagi, nii minevikus kui olevikus. Aga eks ta olegi nii, et vanainimesed on just need, kes oma asju kusagil peidikutes hoiavad ning niisama lihtsalt ära ei anna :bigsmile:
Saksa SECide hinnad on erilised tõepoolest, tundub, et ongi mingi püha nähtus neile... meil auto24-s aga vedeleb see sama 169k maksev sec juba vaata et aastaid ve, tõenäoliselt korralik auto aga ostetaks teda ikka alles 100k odavamalt ehk umbes turu keskmisega meil.
Odavad prillikivid ehk Rolzi masin Eestis sellise raha eest on ikka seotud konkreetselt autotooja diilidega välismaal - tutvused, hulgihinnad, muidu soodukad jms mistõttu saabki siin sellise summaga müüa, olgugi et auto on igat pidi viimatse peal, ei panda reeglina seda kusagile platsile optimistliku müüdihinnaga laagerduma.
setud sõitsid seciga