22-04-2011, 12:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2011, 12:55 PM ja muutjaks oli stihl.)
(22-04-2011, 12:02 PM)Rene Kirjutas: ... jäin mõtlema, et ega silberlased ei hakka just roolilõtku pärast ohkima?
Võivad hakata. Sest nad peavad garantii andma, et rool on pärast otse.
Aga ma arvan, et sõltub tööde vastuvõtjast ja tema kogemustest. Kannatab ka otse küsida, et kas teete silda, kui rool 4cm loksub. Ja et ma ei tahagi, et rool otse oleks, peaasi, et auto ei kisuks ja rattad omavahel paigas (sest ma praegu ei jäksa osta karpi, mis maksab teil umbes tonn euri letis).... Roolikaikad, rattalaagrid, tagasillahoovad jne, muidugi, peavad kõik 100% head olema.
Väike näide: mul oli oma 55nda aasta Jaguariga (jah, ongi ligi 50a vana auto) analoogiline häda - sel on rooliloks juba tehasest 7cm, nüüd isegi veel rohkem.
Inchcape tegi eksperimentaalkorras silla ära ja auto ei kisu. Sõidetud juba mitu aasta nii originaalrehvi kui laia ja madalaga. Ja loksuga olen täitsa harjunud.
P.S. W202-le roolikarp leida on umbes 100 korda lihtsam, kui pärastsõjaaegsele Jaguarile...