21-04-2011, 10:23 PM
Suht keeruline ja delikaatset lähenemist nõudev probleem.
Paar asja, mis on kindlad:
1. Kui otsib teed, siis on sillad valed. Ehk esi- ja tagasild omavahel ei sobi või ei sobi esirattad/tagurattad omavahel. Ehk juhib see, mis hetkel tugevamini maas ja ülejänud kahelt toetus olemas...
Sest offset ja velje laius tunduvad õiged.
Lihtne. Vahet isegi pole, kas käändtelg on paugu saanud või mitte...
2. 205/55R16 või 205/60R15 (väidetavalt originaalmõõt) või 205/50R17 on kokkujooksu seisukohalt kõik ühesugused, kui offset on sama ja velje laius kõigil 7 tolli. Kasutusmugavus, jah, on tallinnas erinev, aga see ei puutu hetkel asjasse.
3. Kuna silda on juba paar korda tehtud ja võttes aluseks, et teoreetiliselt laserpingist ei tohiks loksuva šharniiti/puksiga auto läbi minna (ekraani peal hakkab ju nool pendeldama punase ja rohelise vahel, keera kuidas tahad), siis on viga ilmselt peidetud. Ehk vahel on loks, vahel pole/misiganes.
Sihukest üles leida, aga pole kerge.
4. Roolikarbi lõtk ei tekita tuiamist. Roolikarbi lõtk on lihtsalt roolikarbi lõtk. S. o. keerad ja ratas keerab pool tundi hiljem. Kui tee tahab autot suunata, siis on seda samuti pool tundi hiljem roolist tunda. Aga ikkagi on.
Mis siis teha? Misu soovitus on, et kasuta kallimat töökoda.
Kellega annab enne tegemist sõlmida ka kokkulepe, et kui abi ei ole, siis raha ei maksa. Kuni selleni, et nende soovitatud vahetamist vajavad varuosad võetakse uuesti küljest ja pannakse vanad tagasi. Kuna tolku nagu ei olnud ja klient ei pea ju kellegi "spetsialisti" arvamust kinni maksma, (et ehk on uus Febi osa väiksema lõtkuga kui olemasolev)
Enamus kontoreid, muidugi, saadavad su sellise jutu peale pikalt - lihtsam on "pärast rooliotsavahetust" sild paika saada ja kliendilt raha ära võtta...
V.a. Eestis on siiski paar töökoda, kes ei saa endale lubada, et nad ei saa Mercedes Benz tüüpi auto silda paika. Arvan, et saad isegi aru, mis töökojad need on...
Ükskõik, kui vana või uus su auto on.
P.S. Esisilla kiskumine on paljudel juhtudel põhjustatud just tagarataste valest kokkujooksust...
Paar asja, mis on kindlad:
1. Kui otsib teed, siis on sillad valed. Ehk esi- ja tagasild omavahel ei sobi või ei sobi esirattad/tagurattad omavahel. Ehk juhib see, mis hetkel tugevamini maas ja ülejänud kahelt toetus olemas...
Sest offset ja velje laius tunduvad õiged.
Lihtne. Vahet isegi pole, kas käändtelg on paugu saanud või mitte...
2. 205/55R16 või 205/60R15 (väidetavalt originaalmõõt) või 205/50R17 on kokkujooksu seisukohalt kõik ühesugused, kui offset on sama ja velje laius kõigil 7 tolli. Kasutusmugavus, jah, on tallinnas erinev, aga see ei puutu hetkel asjasse.
3. Kuna silda on juba paar korda tehtud ja võttes aluseks, et teoreetiliselt laserpingist ei tohiks loksuva šharniiti/puksiga auto läbi minna (ekraani peal hakkab ju nool pendeldama punase ja rohelise vahel, keera kuidas tahad), siis on viga ilmselt peidetud. Ehk vahel on loks, vahel pole/misiganes.
Sihukest üles leida, aga pole kerge.
4. Roolikarbi lõtk ei tekita tuiamist. Roolikarbi lõtk on lihtsalt roolikarbi lõtk. S. o. keerad ja ratas keerab pool tundi hiljem. Kui tee tahab autot suunata, siis on seda samuti pool tundi hiljem roolist tunda. Aga ikkagi on.
Mis siis teha? Misu soovitus on, et kasuta kallimat töökoda.
Kellega annab enne tegemist sõlmida ka kokkulepe, et kui abi ei ole, siis raha ei maksa. Kuni selleni, et nende soovitatud vahetamist vajavad varuosad võetakse uuesti küljest ja pannakse vanad tagasi. Kuna tolku nagu ei olnud ja klient ei pea ju kellegi "spetsialisti" arvamust kinni maksma, (et ehk on uus Febi osa väiksema lõtkuga kui olemasolev)
Enamus kontoreid, muidugi, saadavad su sellise jutu peale pikalt - lihtsam on "pärast rooliotsavahetust" sild paika saada ja kliendilt raha ära võtta...
V.a. Eestis on siiski paar töökoda, kes ei saa endale lubada, et nad ei saa Mercedes Benz tüüpi auto silda paika. Arvan, et saad isegi aru, mis töökojad need on...
Ükskõik, kui vana või uus su auto on.
P.S. Esisilla kiskumine on paljudel juhtudel põhjustatud just tagarataste valest kokkujooksust...