13-04-2011, 02:44 PM 
	
	
	
		Esimese asjana vaatasin 6hufiltrit. Teisena kyttefiltrid.Koju j6udes panin kohe voolikud kanistriga kapoti alla  ,kasu ei miskit. 
Ma ei arvagi , et p6rutus viga tegi , sest põrutust ei olnudki. Auto lihtsalt jäi keskohaga valli peale kandma. Nina jäi kraavi kohale rippuma. Ise arvan , et kui t6mbamise ajal auto küljele viltu vajus , siis kadus korraks äkki õlirõhk ja kuna ma siis samal ajal auto seisu jätsin , siis sai kett üle hypata.
Pool minutit hiljem oli auto ilusti sirgelt teel ja kui käivitama hakkasin , siis selgus , et pole tyhikäiku ja muud hädad.
See on ainuke loogiline seletus.
Katsun kuidagi pumba märgi ära kontrollida.
	
	
	
	
Ma ei arvagi , et p6rutus viga tegi , sest põrutust ei olnudki. Auto lihtsalt jäi keskohaga valli peale kandma. Nina jäi kraavi kohale rippuma. Ise arvan , et kui t6mbamise ajal auto küljele viltu vajus , siis kadus korraks äkki õlirõhk ja kuna ma siis samal ajal auto seisu jätsin , siis sai kett üle hypata.
Pool minutit hiljem oli auto ilusti sirgelt teel ja kui käivitama hakkasin , siis selgus , et pole tyhikäiku ja muud hädad.
See on ainuke loogiline seletus.
Katsun kuidagi pumba märgi ära kontrollida.


 
 

 
