13-04-2011, 01:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2011, 01:08 PM ja muutjaks oli stihl.)
(13-04-2011, 12:45 PM)killer666 Kirjutas: Kaande jääb alles metal shell ja kõik muu mudru lendab sealt seest välja.
Ilmselt siis põlemiskambris tänu sellele tekib kõrgem temperatuur ja küünlad ei pea vastu ja lagunevad ära.
Müstika. Kuidagi raske uskuda, et pumpa on võimalik niimoodi valeks keerata, et diisel kõrgemal temperatuuril plahvatama hakkab...Samas, siis oleks ka temperatuurinäidikust näha, et liig kuumaks läeb, andur asub ju plokikaanes...
Ja tavaliselt on ju nii, et kui pump on vale, siis ei lähe käima ja kogumoos.
Bensiini pole kogemata sisse valanud?
Või see töökoda, kes sumpsi remontis...?